Büyüyünce anlarsın dedikleri şeyi gerçekten anladın mı?

Büyüyünce anlarsın dedikleri şeyi gerçekten anladın mı?

Anne olunca anlarsın,
baba olunca anlarsın,
çalışmaya başlayınca anlarsın,
üniversiteye gidince anlarsın,
diye uzar gider.
Gider gitmesine de,
bizim gıdım ilerlediğimiz yok sanki.
Ya da aslında aynı noktadayız.
Yani her şeyi biliyoruz,
anlamayı reddetmekten kaynaklanıyor olsa gerek.
Hiç birini bilmiyoruz gibi geliyor.
Çünkü eğer anlarsak, hata yapamayız.
Her hata her yaşta yapılamaz.
Bütün o güzel hataları kaçırırız.
Bu sözün doğrusu büyüyünce sende yaparsın olmalı...


Büyüyünce anlarsın dedikleri şeyi gerçekten anladın mı?
Cevapla