• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Çocuk & Ebeveyn

Anne baba olunca anlarsın! Anne baba olunca anladım dediğiniz neler var?

KışGüneşim__
KışGüneşim__ Takip Et
Guru Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
03
Yapay Zekaya Sor
Anne baba olunca anlarsın! Anne baba olunca anladım dediğiniz neler var?

Hepimiz anne babamız dan bu lafı işitmişizdir. Peki anne baba olduğunda bu lafın önemini ne zaman ve nasıl anladın?
Anne baba olunca anlarsın! Anne baba olunca anladım dediğiniz neler var?
Cevapla
İş Soruları Babalık Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • mervee9833
    mervee9833 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 75%
    +1 yıl

    Daha bebek olsa da daha iyi düşünüyorum. Örneğin akrabanın kızı vardı benim yanımda 15 yaşında, akşam geç saatte sevgilisiyle buluşacaktı yanlış olduğunu açıkladım. O saatte bir erkeğin aklından geçecekler ne yapmak isteyeceği belli. O saatlerde dışarıda insan da yok bişey yapsa gören olmaz yanlarında gittim tabi romantizm yaşayacaklar gitmişsin engel olmuşsun diyecekler olacak ben dedim gündüz buluşun zaten gelmem akşam yanlız bırakmam dedim. Kızı korudum. Oğlum büyüse gece buluşmak istese yollamam. Evin temizliğine daha çok önem verir oldum. Başka bişey aklıma gelmiyor ama insan daha farklı düşünmeye başlıyor

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Aslinda hayatimin ne kadar deerli oldugunu anladim :)

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dimi canim :)

      Yorumla
  • İlkasor76
    İlkasor76 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 45%
    +1 yıl

    Bunda anlasilmicak bisey yok, bir canlıyla her an ugrasmak cok zordur bu işer evcil bir ev hayvanı olsun ister bir cocuk ikiside her an ilgi bakım ister hayatınızı resmen esir alırlar örnegın ben bu yaşa geldim hala çorabım nerde sorusunu anneme soruyorum bu esaret degilde nedir? anne baba olunca anlasılcak tek şey sınırları asla olmayan bir sorumluluk duygusuna sahip olmaktan gecer, iste bu kadar basit, simdi bunu annenize babanıza burdan okudugunuz gibi anlatın ve cevaplarını isterseniz buraya yazın herkese iyi ve musmutlu aksamlar diliyorum evli evine köylü köyüne 🤗🤗

    0
    0 Yorumla
  • A-Acayipsin
    A-Acayipsin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Bizzat annemle aramda geçen bir diyalogu paylasmak istiyorum.

    Annem beni kızımla oynarken görür

    Annem: çokmu seviyorsun kızını?
    Ben: oda sorumu anne heralde yani dunya bir yana o bir yana
    Annem: şimdi anladin mi seni ne kadar cok sevdiğimi?

    8
    8 Yorumla
    • A-Acayipsin
      A-Acayipsin
      +1 yıl

      Birde cocugum olduktan sonra anneme babama karsi cok değiştim. Kendimden önce onlari dusunur oldum. Babama araba aldim anneme ev yaptirdim ve kendi önceliklerimi erteleyerek yaptim. Ama evlat sevgisini tatmamis olsam buyuk ihtimalle ilk önce kendi onceliklerimle mesgul olurdum

      Yorumla
    • KışGüneşim__
      KışGüneşim__
      +1 yıl

      Haklısınız

      Yorumla
    • A-Acayipsin
      A-Acayipsin
      +1 yıl

      Senin evladin var mi?

      Yorumla
    • KışGüneşim__
      KışGüneşim__
      +1 yıl

      Evet var.

      Yorumla
    • A-Acayipsin
      A-Acayipsin
      +1 yıl

      O halde anlamışsındır sende ;) allah bağışlasın

      Yorumla
    • A-Acayipsin
      A-Acayipsin
      +1 yıl

      @Hayatgercek askim benim yirim 😘😘😘

      Yorumla
    • KışGüneşim__
      KışGüneşim__
      +1 yıl

      Yeter, yoksa ikinizi de engelleyeceğim.

      Yorumla
    • A-Acayipsin
      A-Acayipsin
      +1 yıl

      Eig alacagim soruda engel alma noktasina geldim. Hep onun yüzünden. Kendi geldi salca oldu

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

41

Cevap

43

Cevap

  • FüruzanHuzurBM
    FüruzanHuzurBM Takip Et
    Xper 5 Yaş: 55 , eic 51%
    +1 yıl

    17 yaşımda yurt dışında üniversiteye okumaya gitmiştim. Uçak indikten 3-4 dakika sonra annem aradı, şaşırmıştım çünkü Türkiye'de saat gece 3'ü geçmişti. Anneme hala neden uyumadığını sorduğumda "anne olunca anlarsın" demişti. Kızımı 16 yaşındayken dil öğrenmesi için İngiltere'ye göndermiştim. Uçağı Türkiye saatine göre 2 de iniyordu ben 2'yi 5 geçe aradım. Sonrada annemi aradım. Anne anladım demek için.

    2
    3 Yorumla
    • KışGüneşim__
      KışGüneşim__
      +1 yıl

      😊😊 Güzel hikaye.

      Yorumla
    • FüruzanHuzurBM
      FüruzanHuzurBM
      +1 yıl

      Annem için tabii daha zorluydu cep telefonunun bile olmadığı zaman. Hava limanına bir şekilde ulaşıp pasaport kontrolden sonra telefonunuz var diye çağırmışlardı. Benim ki ona kıyasla çok kolaydı kızı buradan bindirdim uçağa Londra'da indiği gibi çat aradım :)

      Yorumla
    • KışGüneşim__
      KışGüneşim__
      +1 yıl

      Doğru teknoloji işimizi ne kadar kolaylaştırdı aslında.

      Yorumla
  • merve_toys_design
    merve_toys_design Takip Et
    FenomenXper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    Anladigim tek sey ömürünün sonuna kadar sorumluluklarini ustlendigim , her animda yanimda olan iki minnosum oldugu...

    3
    1 Yorumla
    • KışGüneşim__
      KışGüneşim__
      +1 yıl

      Allah bağışlasın

      Yorumla
  • Ertugrulkartal
    Ertugrulkartal Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43
    +1 yıl

    Çocuk hasta olacak diye korkuyorsunuz. Hani yediğiniz zararlı şeyler varya cips gibi kola gibi. Yemesin içmesin diye çabalıyorsunuz. Gece üzeri açıldı mı diye kontrol ediyorsunuz. Nefes alıyor mu diye bakıyorsunuz. Karnı acıkmıştır diye yemek yapıyorsunuz o yemiyor siz yesin diye çabalıyorsunuz. Saymakla bitmez. Üzerine sıcak su dökülecek bir yerden düşecek diye korkuyorsunuz. Hep anne babamızın yaptığı şeyler aslında.

    3
    0 Yorumla
  • Saffet3458
    Saffet3458 Takip Et
    Master Yaş: 49
    +1 yıl

    Evlat sevgisi nin ne demek olduğunu tırnağı kirilsa içinden acısını fazlasıyla hissettiğini birşeyler yiyip içerken onsuz boğazından geçmemesini ona sarilmanin onunla oynamanın verdiği mutluluğu sevinci ancak yaşayan bilir. Allah isteyen herkese Nasip etsin İnşallah.

    1
    0 Yorumla
  • HüzünlüMutluluk
    HüzünlüMutluluk Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 69%
    +1 yıl

    Daha olmadım, ilerde ya nasip.👍😊 Zamanın da işite işite bağlılık kazanmış bulundum.👍 Eskiye göre az işitir oldum. Bu yüzden ve gözlemlerime dayalı tam tahmin edemesem de, az da olsa ebeveynliğin zorluğunu tahmin edebiliyorum.
    Örnek olacağım evladıma, bu da büyük bir sorumluluk ister. Zor iş. Allah hayırlı anne, baba, eş, evlat olmamızı nasip eylesin..🌸

    0
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 745 cevap paylaştı.

    Canından çok sevebileceğim can olduğunu,
    Bir kartal misali güçlü olabileceğimi, kanatlarımın arasına çocuklarımı alıp, dünyayı karşıma alabileceğimi,
    Bir göz yaşında eriyip yok olabileceğimi,
    Bir gülüşte kelebekler misali kanatlanıp uçabileceğimi,
    Sevgiden dolup taşabileceğimi,
    Bağrıma bastığımda kalplerimizin birlikte artışının büyüsünün dünyada başka hiçbir şeyde olmadığını
    Ve daha birçok şeyi anladım...

    0
    0 Yorumla
  • peri778
    peri778 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 65%
    +1 yıl

    anne olmak istemiyorum. Ama simdi siz diyeceksiniz ki hayatının geri kalanını başka birinin yaşamı uğruna harcamak, kendine hiç vakit ayıramamak, istediğin zaman istediğin şeyi yapamamak, 20 küsür yıl yaşadığın şu dünyada geri kalan ortalama 50 yıllık ömrünü bir anlamda harcamak; kendini bir kenara bırakıp ömür boyu başkasının başarısıyla mutlu olup başarısızlığıyla mutsuz olmak... Bunları istememek gerçekten çok tuhaf! Sorumluluk sahibi bir yetişkin gibi üremen gerekiyor.

    0
    0 Yorumla
  • greengray
    greengray Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 39%
    +1 yıl

    Öyle orda burda atlarım ederim, götürürüm dediğiniz kızlar var ya aslında onların herbiri babasının gözünde bir masal prensesidir. Kızım olunca anladım ben bunu.

    1
    0 Yorumla
  • bayanemiramm
    bayanemiramm Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 26
    +1 yıl

    Anne degilim ama anne yarısıyım çok güzel bir şey bana anne demesi prensesimin

    0
    0 Yorumla
  • BildiginErkek
    BildiginErkek Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Önceden tv de film izlerdim. Şimdi filmi evde canlı yaşıyoruz.

    1
    0 Yorumla
  • Bağyancokbilmiş
    Bağyancokbilmiş Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 57%
    +1 yıl

    Koşulsuz, sartsiz sevgiyi, sorumlulukları, onlarin mutlu olmasiyla mutluluğu, huzuru, kisaca anne baba olmak çok güzel bir duygu allah herkese nasip etsin.🙏😊

    0
    0 Yorumla
  • kermit_
    kermit_ Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl

    2.bp.blogspot.com/.../10042012_205623_6112.jpg

    0
    0 Yorumla
  • Yumpi
    Yumpi Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 72%
    +1 yıl

    Canını yerim Kış Güneşim

    Sitemizdeki anne baba sayısı toplam üye sayısının %5'ini geçmez
    Ben daha anlamadım, çünkü baba değilim

    1
    0 Yorumla
  • uncas71
    uncas71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 42%
    +1 yıl

    Henüz yok ve hiç bir zamanda olmayacağı için sorun yok benim anne babadan anladığım şeyler var tam tersi

    0
    0 Yorumla
  • PsikolojikkDeli
    PsikolojikkDeli Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 50%
    +1 yıl

    Oğlum yanımda değilken yaptığım her şey de ''keşke yanımda olsaydı'' diye aklıma gelmesi..
    Annemde biz yanında olamadığımız zaman hep üzülür.

    0
    0 Yorumla
  • KimSemBen
    KimSemBen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47 , eic 77%
    +1 yıl

    Bazı şeyler duyarak, görerek değil sadece yaşayarak öğreniliyor...

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Hiç birşey, aksine onların ne kadar haksız olduğunu, benim ne kadar zavallı bir çocukluk geçirdiğimi anladım. Çocuk öyle yetiştirilmez, böyle yetiştirilir anlattım

    1
    3 Yorumla
    • S_H_S
      S_H_S
      +1 yıl

      Agzımdan aldin buyuklerimiz nasihatmatik gunluk zırva çogu yanlış. Nasıl buyumusuz uzuluyorum. Fikirdaşız. geçmiş olsun bizim gbilere

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @S_H_S geçti zaten. İyiki geçti. Aslında zırva demek yanlış ama bunu söylerken doğru şeyi söylediğinden emin olmak lazım. Önce kendini görmek gerekir

      Yorumla
    • S_H_S
      S_H_S
      +1 yıl

      Ben ogluma dogdugu gunden itibaren çizgileri hakları olan saygı duyulması gereken diye bakıp buyutuyorum. geleneksel ögretiler çogu yanlış baba olunca ilk anladıgım zaptedilmiş haklar ya da benim yerime seçilmiş secimler. Bilmem sen ne kdar katılirsin ama yorumun dusunceme yakın geldi

      Yorumla
  • Unknownistanbul
    Unknownistanbul Takip Et
    Xper 6 Yaş: 49
    +1 yıl

    Anne olunca anladim gereksiz şeyler için ailemi üzdüğümü ve Her şeyi benim iyiligim için yaptıklarını ve tek gercek dostun anne baba oldugunu

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Oglum okuldan gec gelince 5-10 dakika nerede kaldi diye meraklaninca,
    Yasin kücük yapamazsin oglum dedigimde anne ben artik 16 yim cevabi ni alinca
    Anladim

    1
    0 Yorumla
  • me_like_
    me_like_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 69%
    +1 yıl

    Tarif edilemez bir duygu.. Bir oğlum bir kızım var saçının teline dokunanı kıyma yaparım yani nett

    1
    0 Yorumla
  • LZepp
    LZepp Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 30%
    +1 yıl

    Çocuk sevgisi asıl anne baba olunca hissedilen bir şey diye düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 842 cevap paylaştı.

    Daha anlamadim yani arada anlar gibi oluyorum ama sonra değil

    0
    0 Yorumla
  • __SNR__
    __SNR__ Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 43%
    +1 yıl

    Yok öyle birşey..
    Ben olmadan anladım..
    Neyi anladığımı anlamadım ama anladım iste😅

    0
    0 Yorumla
  • mrsdengesiz
    mrsdengesiz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    Sorumluluklar yapmam dediğim ne varsa kızım için yapabileceğimi öğrendim..

    0
    0 Yorumla
  • Cafer123456789
    Cafer123456789 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl

    Sorumluluğu, zorluğu, ve hayatı. Ama bekarlıkta yaşanır..

    0
    0 Yorumla
  • Beronsu
    Beronsu Takip Et
    Guru Yaş: 48
    +1 yıl

    mesela annemin beni merak etmesini ozlemesini kosulsuz sartsiz sevip dusunmesini simdi cok daha iyi anliyorum

    0
    0 Yorumla
  • xsarinx
    xsarinx Takip Et
    Master Yaş: 57
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 380 cevap paylaştı.

    Dede olunca anlarsın aşamasına geçtik :) İnsanın evladı olunca o lafların değerini anlıyorsun. fakat zaman değişiyor, birebir olmasa da söylenilenler doğrudur.

    0
    0 Yorumla
  • Et11-18
    Et11-18 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Bekarken sonunu dusunmeden hareket ederbiliyorken simdi en ufak bir adim atmadan once hep cocuklqr bundan nasil etkilenir dlye dusunuyorum. Ozgurlugumu kaybetmis gibi hissediyorum ama baba olmak gibisi yok yine de...

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Daha anne olmadim ama empati kurabiliyorum ve anac bir insanim. Ailem beni cok sıkıyor ama kesinlikle ben olsam daha fena olurdum belki dunya kotu.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    büyüjk ihtimalle olamayacağım için çok kafa yormuyorum... kadınların bayıldığı kötü çocuklardan olmayınca...

    0
    0 Yorumla
  • Üyeismikullanımda00
    Üyeismikullanımda00 Takip Et
    Yoda Yaş: 102
    +1 yıl

    Hahhah bende merak la bekliyorum bakalım neymiş anlıcağımız

    0
    0 Yorumla
  • linehard
    linehard Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl

    anne baba olunca anlarsınız diyenlerin haklı olduğunu anladım

    0
    0 Yorumla
  • Nazlıcnnn
    Nazlıcnnn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Çocuk sevgisi asıl anne baba olunca hissedilen bir şey diye düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hiç birşey.. anneliği ben seçmedim o yüzden anlamak da istemiyorum

    0
    4 Yorumla
    • BildiginErkek
      BildiginErkek
      +1 yıl

      Derin bir konu. Üzüldüm. Umarım güzel günler görürsün.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Görmeyeceğim

      Yorumla
    • BildiginErkek
      BildiginErkek
      +1 yıl

      İnsan hayatının her dönemi farklı olur. Bazen birkaç yıl geriye baktığımızda, bu mutluluğu yakaladığıma inanamıyorum deriz. Örneğin henüz 20 li yaşlardayken, asla sahip olamam dediğim şeylere bugün sahibim, ama planladığım ve kesin elde edeceğim dediğim mutluluğu kaçırdım. Hayat hızlı değişiyor. Sen de düşüncelerini değiştir.

      Yorumla
    • KışGüneşim__
      KışGüneşim__
      +1 yıl

      Gizli senin adına üzüldüm ama o bebeğe bunu yansıtma en azından. Bu onun da seçimi değil. Bir annesi olduğunu bilmek sevgini ve istenilen bir bebek (çocuk) olduğunu bilmeli. Lütfen 🙏 o'nun ruhunu yaralayıcı bir durum da bulunma...

      Yorumla
  • cnrche
    cnrche Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    Saf sevgi olsa gerek.

    0
    0 Yorumla
  • Jolto
    Jolto Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 76%
    +1 yıl

    Daha olamadık inşallah bir gün olunca anlarız

    0
    0 Yorumla
  • Bir_yabancı_hayat
    Bir_yabancı_hayat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 43%
    +1 yıl

    Olunca anlayacağız inşallah

    0
    0 Yorumla
  • Baehoney
    Baehoney Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 48%
    +1 yıl

    Evladın çok farklı bir duygu oldugunu

    0
    0 Yorumla
  • Nəməsis
    Nəməsis Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 48%
    +1 yıl

    Ohoo daha buna çoookk var :D

    0
    0 Yorumla
  • Aylinsssss
    Aylinsssss Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 33%
    +1 yıl

    Ben olmadan anlayanlardanım

    0
    0 Yorumla
  • MaGuSa_LiMaNı
    MaGuSa_LiMaNı Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 43%
    +1 yıl

    Olunca anlarım inşallah

    0
    0 Yorumla
  • anonim0052
    anonim0052 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 37%
    +1 yıl

    anne olmadığım ve baba olamıycagım için bılmıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Balinaa
    Balinaa Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 48%
    +1 yıl

    Henüz o dediği şeyi anlamadım

    0
    0 Yorumla
  • Melankolik_Duygular
    Melankolik_Duygular Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 34%
    +1 yıl

    Olunca yazacağım😅
    #melankolikduygular

    0
    0 Yorumla
  • Ruhudar_hatun
    Ruhudar_hatun Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 42%
    +1 yıl

    Anne olmadım ama anlıcam...

    0
    0 Yorumla
  • _Bıleksımok
    _Bıleksımok Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl

    Baba olmadım ama kedi besledim sayılır mı :/ asdf

    0
    0 Yorumla
  • LadyDiamond
    LadyDiamond Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    daha anne olmadim :D olunca anlayacagim

    0
    0 Yorumla
  • arrabiata
    arrabiata Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Olunca anlariz sanirim.

    0
    0 Yorumla
  • xfialka
    xfialka Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    Anne olunca anlayacağım.

    0
    0 Yorumla
  • cebrail428
    cebrail428 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    baba olunca anlarız herhalde 😂

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Henüz olmadı da çok şey olacağı kesin

    0
    0 Yorumla
  • askıma1gül
    askıma1gül Takip Et
    Xper 4 Yaş: 48
    +1 yıl

    Aynı kelimeleri söylemeye başladım

    0
    0 Yorumla
  • benn-deniz
    benn-deniz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Babaların yüreğinin yufka olduğunu snladım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Olursak bir gün, anlarız umarım.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Anne baba olmadan bilinemez.

    0
    0 Yorumla
  • Göktuğ05
    Göktuğ05 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Coooook sey var ya gercekten

    0
    0 Yorumla
  • Khaleesimsitokio
    Khaleesimsitokio Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 45%
    +1 yıl

    Anlayamiyacagim

    0
    0 Yorumla
  • gladyatör42
    gladyatör42 Takip Et
    Guru Yaş: 44
    +1 yıl

    Anne baba olmadığım için bilemiyorum

    0
    0 Yorumla
  • _GölgeAdam__
    _GölgeAdam__ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 32%
    +1 yıl

    Henuz anlayamadim..

    0
    0 Yorumla
  • gelmesendebeklerim
    gelmesendebeklerim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Daha anne olmadım 😂

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (24)
Devamını Gör(69)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Anne baba olunca anlarsın! Anne baba olunca anladım dediğiniz neler var?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Anne/baba olunca anladım dediğiniz şeyler nelerdir? 37 cevap verildi
Anne baba olunca anlarsın dedikleri ne var hayatınızda? 14 cevap verildi
Ailenizin "anne/baba olunca anlarsın" dediği ne var? 121 cevap verildi
Ailenizin "büyüyünce anlarsın" dediği şeyleri büyüyünce anladınız mı? 38 cevap verildi
Annen baban gibi mi anne baba olacak sin? 10 cevap verildi
En çok annenin dediğini mi duyarsın yoksa babanın dediğini mi? 31 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨