"Büyüyünce anlarsın" cümlesini çok duydunuz mu, şimdilerde siz de kuruyor musunuz?

Yaşın değil yaşantının ağır bastığını daha ruhlar kapısının ilk adımında anlamıştım, anlamıştık. -Yani biz olan biz anlamıştık, siz değil.- Gelecekten şimdiye, şimdiden geçmişe akan o aslında çok uzun ama aktarım olarak her saniye içinde bulunduğumuz hızlı döngü de bize büyüdükçe anlanmadığı, anladıkça büyündüğü gerçeğini yüzümüze vurmayı hiç ihmal etmedi. Müteşekkiriz, biz olan bizler olarak. Bu sözü bize söyleyen insanları göremeyecek olsak bile anlayınca büyüyen her zihin şu an onları anarak, büyüme denen şeyin çok daha erkenden, çok daha fazla yaşanmışlık geçirerek geriye alınabildiğini gösterdi, amca biz olan bizler haklıymışız deme kudretini kendimizde bulabildik. En azından o kadar bedelin yanında hakkımızı savunabileceğimiz bir şey var elimizde. Erken büyümüşlük. Ceketler iliklenmeli diye düşünüyorum.

Büyüyünce anlarsın cümlesini çok duydunuz mu, şimdilerde siz de kuruyor musunuz?
"Büyüyünce anlarsın" cümlesini çok duydunuz mu, şimdilerde siz de kuruyor musunuz?
Cevapla