Ucuz mal ~Eski sevgiliniz olsun.
Alıcısı da~Saftirik birileri.
Böyle daha açıklayıcı oldu sanki.
Katılıyor musunuz bu söze?
Alıcısı da~Saftirik birileri.
Böyle daha açıklayıcı oldu sanki.
Katılıyor musunuz bu söze?
Şimdi verilen parametrelere göre; sen de vakti zamanında 'saftirik biri' olmuşsun.
Dolayısıyla eski sevgiliye, eski olan iyi ya da kötü herhangi bir şeye çirkin yakıştırmalar yapmamalıyız. Bu o'nun için değil, senin için güzel bir davranıştır, sana yakışandır.
katılmıyorum
Hayır ıphone8 ucuz Malmıydı değil ama almak için geceden sıraya girdi insanlar. Evet uygun malın alıcısı da çok olabilir fakat farklı üstdüzey değişik güzel şeylerinde alıcısı çok olur
Katılmıyorum.
Reddedildi. d
Cevap
16Cevap
mantığa göre bizde onun eskisi oluyoruz o bizim eskimiz diye ucuzsa bizde onun eskisiyiz diye ucuzuz o zaman :l
5 TL lik terlik varken 150 TL lik terlik mi alalım yani :D
Bu fikirle açıklama yapabilirdiniz hanımefendi :D
Eski sevgiliye "ucuz mal" diye hitap etmek çok acınası bir durum.
Sanki ilişkiyi birtek eski sevgilin yaşadı. Sende eski sevgilisin oda.
İnsan kendi kendine hakaret eder mi.
Katılmıyorum.
Göze hoş gelen şeyleri birçok kişi beğenebilir, bu göze hoş gelen o şeyi ucuz yapmaz.
Hiç ucuz pazarlardan alis veris yapmadim desem anlarsin sanirim o nedenle bilemiyecegim
Hayır katılmıyorum neden saftirik olsunlar ki çok yakismislar derdim :)
Galiba sevgilinizi saftirik birileri satın aldı :)
Ne çok takılıyom size :)
Bu arada eşsiz güzelliktesiniz :)
Sanirim ucuz bir soru oldu.. gecmis. Olsun
Bazen dogru bazen yanlis yerine gore
Hayır katılmıyorum kız ayool
Ne alaka ya.. Kendine saygın olsun biraz
Ucuz mal çabuk alınır tabii ki
Aynen dogru
Tamamen çok doğru bir söz katılıyorum
Wc waikiken kotondan bilmen gerek
KAtılmıyorum...
katılıyorum
Aynen öyle
Sonuna kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar