Yeni tanıştığım biri bana dolaylı yoldan çirkin dedi, öz güvenim yerle bir oldu. Ne yapsam?

Arkadaşımın, en yakın arkadaşına kalmaya gittik canımız çok sıkılıyor diye onunda ailesi tatile gitmiş neyse eve geldik falan kız bana birine çok benziyorsun diye bir kız gösterdi hiçte benzemiyorduk neyse sonra sevgilisiyle resmini gösterdi kızdan çok daha iyi dedi sonra benim arkadaşım da yok yakışıyorlar falan dedi oda yok knk biliyorsun ne kadar çirkin falan dedi yıkıldım bunu diyince resmen bana dolaylı yoldan çirkin dedi ve daha 3 gün buradayız kız güzel peşinden erkek eksik olmuyor ne bileyim özgüvenim yerle bir oldu artık
Yeni tanıştığım biri bana dolaylı yoldan çirkin dedi, öz güvenim yerle bir oldu. Ne yapsam?
Cevapla