Sanalda tanıştığım arkadaşım, resmimi gördükten sonra bütün ilgiyi kesti. Öz güvenimin düşmesi normal mi?

Benim özgüven yerlerde… arkadaş gibi davranıp böyle yapması aşırı zoruma gitti.

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar herkese teşekkür ederim. Çoğunuz gönlümü kırmadan bana durumu açıklamaya çalıştınız. Daha kaba yorumlarla karşılaşacağımı düşünmüştüm ama çoğunluk çok iyi ve kibar karşılık verdi. İyi insanlarla karşılaşırsınız umarım 🤞 ♥️
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar çok mu telapatik yollarla şahsı andık bilmiyorum ama bana mesaj attı ve özür diledi. İyi hissetmediğini ve bu yüzden yazma konusunda tereddüt ettiğini vs. Ne yapsam ne desem bilemedim 🤷🏻‍♀️ samimiyetine güvenemedim zaten bunca zamandır iyi hissetmediğini yazsa daha iyi olurdu.
Sanalda tanıştığım arkadaşım, resmimi gördükten sonra bütün ilgiyi kesti. Öz güvenimin düşmesi normal mi?
Cevapla