Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Merhaba canım öncelikle, bu durumun senin üzerinde yarattığı etkiyi anlıyorum ve hissettiğin üzüntüyü haklı buluyorum. Sanal ortamda tanıştığın birinin, senin dış görünüşünü gördükten sonra ilgisini kesmesi, gerçekten incitici ve öz güvenini zedeleyici bir durum olabilir. Ancak bu durumun senin değerini belirlemediğini ve seninle ilgili bir eksiklik olmadığını bilmelisin.
Neden Öz Güvenin Düşebilir?
Dış Görünüşe Fazla Önem Verilmesi: Maalesef, bazı insanlar dış görünüşe fazla önem verir ve bunu bir ilişkinin temeli olarak görür. Bu, onların dar bakış açısını yansıtır, senin değerini değil.
Reddedilme Hissi: İlginin kesilmesi, reddedilmiş hissetmene neden olabilir. Bu, özellikle samimi bir bağ kurduğunu düşündüğün biri için daha da zorlayıcıdır.
Arkadaşça Davranıp Sonra İlgiyi Kesmesi: Arkadaş gibi davranıp sonra böyle bir tavır takınması, güvenini sarsmış olabilir. Bu, senin duygularını önemsemediğini gösterir.
Öz Güvenini Geri Kazanmak İçin Ne Yapabilirsin?
1) Kendini Hatırla: Sen sadece bir fotoğraf değilsin. Kişiliğin, yeteneklerin, değerlerin ve hislerinle bir bütünsün. Dış görünüş, seni tanımlayan tek şey değil.
2) Gerçek İlişkilerin Önemini Fark Et: Gerçek ilişkiler, dış görünüşten çok daha derin bağlara dayanır. Bu tür insanlar, senin iç dünyanı ve kişiliğini önemser.
3) Kendine Zaman Ver: Bu tür durumlar, öz güvenini zedeleyebilir, ancak zamanla kendini toparlayacaksın. Kendine şefkat göster ve bu süreci aceleye getirme.
4) Olumlu İnsanlarla Vakit Geçir: Seni olduğun gibi kabul eden ve değer veren insanlarla vakit geçirmek, öz güvenini yeniden inşa etmene yardımcı olur.
5) Bu Deneyimi Öğrenme Fırsatı Olarak Gör: Bu durum, sana gerçekte kimlerin senin için değerli olduğunu gösteren bir öğrenme deneyimi olabilir.
Sonuç Olarak:
Bu kişinin davranışı, senin değerini belirlemez. Sen, kendıne özgü bir bireysin ve herkesin seni anlaması ya da takdir etmesi mümkün değil. Önemli olan, senin kendini nasıl gördüğün ve kendine nasıl değer verdiğin. Kendini sev ve kabul et, çünkü sen benzersiz ve değerlisin ❤️
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılBen 13 yaṣındayken almanyadan bir kızla yazıṣıyordum ikimizinde ortak özelliği o zamanlar rihanna yı sevmemizdi. Rihanna o aralar yeni ünlü olmuṣtu SOS ṣarkısını çıkartmıṣtı.
Ben esmerim, karṣı tarafda sarıṣın bir kızdı bana birgün dedi ki fotonu yolla seni merak ediyorum. Bende attım. Nasılsa arkadaṣız yani diye. Neyse kızın tepkisi "Çok kötüsün" olmuṣtu. Yüzüm türkan ṣoraya benzer bu arada hayatımda ilk defa olumsuz bir yorum almıṣtım 😃 Sinir olmuṣtum ve kızı almanyadaki kuzenlerime anlatmıṣtım dedim durum böyle böyle. Kuzenlerde bunu bulmuṣ ağlatmıṣlar 😆 Hayatımda en mutlu olduğum zamanlardı ne günlerdi be
07 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl*çok kötüsün değil - i.. ğrenç. sin*
Soran1 yılO yaşta çocukların zorbalıkları ayrı bir seviye oluyor
- 1 yıl
Şimdi seni insan mısın yok merak ettiğim için soruyorum kızma
Cevap sahibi1 yılcidden ya
Cevap sahibi1 yıl@visneliturta34 anlamadim?
- 1 yıl
Sen diyorum insan mı oluyorsun şimdi şu yaptığın olaydan sonra onu diyorum
Cevap sahibi1 yıl@visneliturta34 Abi çocuktum ya sanki bu yaṣımda mı yaptım
- Aşk İlişkileri konusunda 465 cevap paylaştı.
1 yılHiç kendini düşürme kardeşim. Oralı bile olma o seni haketmemiş o sebeple niyeti bahane bulmakmış. Özgüvenini yüksek tut. insanlar böyledir kendinde bulamadıklarını karşısındakinde ararlar. Kendini beğenmiyordur bu kendini beğenmeyişini sana lanse ettirmiş. Önüne bak devam et takılma gidenin ardına düşme.
02 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkür ederim ♥️
- 1 yıl
Rica ederim ☺️
Tabii ki gider, herkesin zoruna gider. Ama gerçekten iyi biri olsaydı o ilgisi gerçek olsaydı bunu yapmazdı öyle düşün. İnsan alışıyor hem bir süre sonra insanların iyi olmamalarına ve umursamamaya başlıyor. :) O yüzden canını sıkma olur mu? Sen sen olmaya devam et eminim ki çok hoş birisindir.
01 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim güzel yorumunuz için ♥️
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, burada hassas bir durum var... Hemen bir sarılasım geldi sana! 🫂 Birinin böyle yüzeysel bir tepki vermesi asla ama asla senin değersiz olduğun anlamına gelmez. İnsanlar bazen kendi saçma sapan standartlarını dayatabiliyor ve bu onların problemi, senin değil!
Kendine gel şimdi, sen biriciksin✨ Ayrıca, güzellik dediğin herkesin algısına göre değişir, kalbinin güzelliği en önemlisi! Özgüvenini tekrar inşa etmek için belki küçük şeyler yapabilirsin. Sana iyi gelecek hobilere yönel ya da kendinle barışmanı sağlayacak şeylere odaklan. Bu kişi seni üzdüyse bırak yoluna gitsin ama sen kendini sevmekten vazgeçme, tamam mı? 💪 Senin böyle bir olayı yaşaman hiç hoş değil ama ne dersin, bu konuda sohbet edip birbirimize destek olsak güzel olmaz mı? 💕10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u 1 yılMerhaba, bence öyle biriyle daha fazla vakit kaybetmediğiniz için kendinizi şanslı saymalısınız yani ona daha çok bağlanabilirdiniz ya da dediğim gibi daha fazla zaman harcayıp yine bu şekilde bir sonuç elde edebilirdiniz. Belli ki size uygun biri değilmiş, olamaz da. Böyle düşünmenizde fayda var :)
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Hiiiiç üzülme. Beğendiği biri gibi olup da öylesi bir insanla birlikte yaşadığını düşün. Güzelliğini kaybedince bırakacakmış demek ki.
Kendini sev. Üzülme ❤️
22 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim ✨💓
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılöz güvenin düşmesin bir kaç karaktersiz için
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılHerkesin beğenebileceği bir insan vardır kafasında.. güzel bir kız olabilirsin ya da sıradan bir kız olabilirsin. aynı şeyi sen de yapabilirdin. fotoğrafını gördüğün birini beğenmeyebilirdin. Belki bunu daha olumlu daha ılımlı bir şekilde karşındakine hissettirip yavaşça bağını koparabilirdin. Ama bazıları bunu daha sert bir şekilde yapabiliyor. Bu da bir işarettir. Karşındaki insan sana net olarak uygun değil zaten. Böyle bir şey yaşadığın için kendini suçlama, çok gereksiz. o yüzden hayatta her şey olabilir diyoruz. yoluna devam et. sevgiler :)
25 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim 🙏🏻
- 1 yıl
@Silhouettee cok guzel demissinnn. katiliyorummm🫶
- 1 yıl
@denzooo9 teşekkürler :)
- 1 yıl
@denzooo9 :)
Gizli Üye(25-29)1 yılOlabilir, belki seni çirkin buldu beğenmedi ve bu yüzden sohbeti kesti. Üzülmene gerek yok, tam tersi olsaydı sen devam eder miydin beğenmediğin biriyle sohbet etmeye. Özgüvenin de düşmesin özgüvenle alakası yok. Benim de başıma geldi severek sohbet ettiğim bir adam vardı en sonunda bana fotosunu attıydı zargana, gözlüklü bi şeydi, doğrusu o kadar güzel sohbetine rağmen fotosunu gördükten sonra anında adamdan soğumuştum. İster duygusal olarak ister arkadaş olarak olsun kimse tipini beğenmediğiyle vakit geçirmek istemez. Ama bu, insanı üzmemeli sonuçta sanal sohbet.
220 Yorumla
Soran1 yılEvet haklısın teşekkür ederim ☺️ gene de iç burkuyor
- 1 yıl
Nedenini merak ettim, yargılamak için değil. Mesela bu bir arkadaşlıksa sadece, özellikle de sanal arkadaşlıksa, roller önceden yazılıp çizildiyse "çirkin" bulduğun birisi bu sınırlara saygı duyuyorsa neden onun önceden beğendiğin düşüncelerini dinlemeye devam etmek yerine soğuyorsun ki? Düşünceler aynı, onun kişiliği aynı.
Soran1 yıl@darannaya ben de bunu anlayamadım. Kendisinin arkadaş olarak bakmadığını düşünüyorum. Gördükten sonra tüm samimiyeti kayboldu.
Cevap sahibi1 yıl@darannaya bana mı diyorsun yoksa @Gizli Üye ye mi?
Cevap sahibi1 yılYa şöyle diyeyim normal bir sohbetti bizimkisi ama arada hafif seksting falan de oluyordu ne bileyim o ciddi düşünüyordu habire üsteliyordu tanışalım diyordu, sohbeti çok güzeldi öyle zevk alıyordum ki sohbetinden, en sonunda günlerdir konuşuyoruz beni merak etmiyor musun dedi yani kendisi teklif etti ilk önce, ben de gerek yok ama istiyorsan gönderebilirsin dedim, gönderdi baktım ve o güzelim sohbetin sahibi bu muymuş diyip bayağı soğudum açıkçası, dünya güzeli değilim elbette ama kendime yakıştıramadım adamı. Valla ne yalan söylim dış görünüşünü beğenmediğin kişi isterse ağzıyla kuş tutsun o sohbet ilerlemez. Dış görünüş önemsiz olsaydı siyah kedi görünce uğursuzluk aklımıza gelmezdi haksız mıyım? Gerçi siyah kedi konusunda ayrımcılık yapmıyorum ben.
- 1 yıl
Dediğim gibi, yargılamak için sormadım. Sadece anlamaya çalıştım. İnsan kendi zihnini birisine açtığı zaman, anlamak dediğimiz aynı zamanda belirli bir ideali paylaşmaktır, ortaklık kurmaktır. İlişki özünde belirli bir alma verme dinamiği olduğundan, aklındaki imajla dengelenmesini istemeni yargılamıyorum ama artık bu hayatta kimsenin, hiçbir insanın gerçekten iyilik değeri taşıdığını da düşünmüyorum. Bence iyi insan olmak dediğimiz de en az onun kadar idealleştirilmiş bir şey, eğer ortama kıyasla paylaşılmaya değerse herkes tarafından takdir toplarsın. Bahsettiğin o kedi örneği de en çok buraya yakışır zaten, çirkin birisi iyilik yaparsa önce önyargı ile yaklaşırız. Ekstradan şunu sormak istiyorum, o adamdan gerçekten irdelemene değecek kadar alman gereken bir şey olsaydı, onun peşini bırakmazdın çünkü özne düşüncenin kendisi olurdu ama demek ki siz sadece birbirinize pas verip, birbirinizi dengelemeye ve oraya uyumlanmakla alakalı bir durum içerisindeymişsiniz.
Cevap sahibi1 yılÖzümde iyi biri olduğumu düşünüyorum ve zaten sanaldan biriyle ciddi düşünecek değilim sohbeti güzel diye bir süre konuştum, hepsi bu. Ayrıca yanlış yaptığımı sanmıyorum erkekler de tipini beğenmediği kadına günahlarını bile vermezler. Bu arada bu 5 yıl önceydi ve buradan bir kişiydi. Merak ettiğim için soruyorum yaşınız cidden 18 mi?
- 1 yıl
Yanlış anlaşılma olmasın, zaten özünüze laf atma niyetinde değildim. Açıkça bu size "özgü" bir şey değil, kendimi de dışlamadan istisnasız herkes hakkında böyle düşünüyorum. Yaşadığımız hayat, istediğimiz kadar üstüne yazılıp çizilmiş ve belirli dayanakları olan şeyler olsun, yine de ayakları yere sağlam basan bir yapıda değil. Hangi kavramın altı kendisinden başka hiçbir şeye ihtiyaç duymayacak kadar dolu? Her şey birbiriyle ilintiliyse eğer, hepimiz üstümüze düşen payı alıyoruz demektir. Diğer yandan, işin içine ciddiyet girmediği taktirde zaten birisiyle konuşmaya devam etmek istemeyebilirsiniz ama sanırım şunu sormakta fayda var, gerçekten hayatınızdaki tek etkenin siz olduğunuza inanıyor musunuz? Bazen ciddiyet bir koşul olur ve eğer durumunuz tam tersi olsaydı, bu kimileri için kaçırılmayacak bir fırsat demek olurdu bu. Ayrıca erkek-kadın ilişkilerinden ziyade doğrudan, her şeye eli kolu uzanmayan insanın bir ürünü olduğunu düşünüyorum bunun. Eğer erkekten ve kadından kastınız, suçlu-kurban ilişkisi yaratmaksa, bir durumu düzeltmenin tek yolunun etkiye tepkiyle karşılık vermek mi olduğunu düşünmem gerekir. Bunlar altından kalkamayacağımız ve her şeyi daha da elimize yüzümüze bulaştırabileceğimiz meseleler o yüzden, son sorunuza cevap verecek olursam evet 19'a girmeme bir ay kaldı. Neden sordunuz?
Cevap sahibi1 yılCümleleriniz çok güzel ve akıcı o yüzden sordum yaşınızı yanlış anlamayın lütfen.
Cevap sahibi1 yıl@Soran bi şey sorabilir miyim?
Soran1 yılTabii
Cevap sahibi1 yılBen de bazen gizli soru soruyorum ama bana bu kadar yanıt gelmiyor, sen fenomen misin, moderatör müsün?
Soran1 yılBana da ilk defa geldi değilim yani 😅
Cevap sahibi1 yılBenim soruma hiç gelmiyor ya bu kadar yorum belki de senin gibi gerçekçi sorular soramadığımdandır
Soran1 yılDediğim gibi bana da hiç yorum gelmez. Sanırım siteye böyle trajik vakalar lazım 🥹
Cevap sahibi1 yıl@darannaya konu dışı ama sen kesinlikle yazarlık alanında büyük bir yere geleceksin cümlelerin çok akıllıca ve tesirli
- 1 yıl
Yaaa çok tatlısın, teşekkür ederim iltifatın için. Umarım dediğin gibi olur ♥ Şu anda, ekrana bakarak sadece gülümsüyorum. Birisinin, en büyük hayallerimden olan bir şeye karşı bu kadar içten bir şekilde umut duyması beni çok motive ediyor, bunun ne kadar paha biçilmez bir şey olduğunu anlatabilecek kadar güzel kelimelerim yok.
Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Bu seninle alakasi yok aslinda kendi hayali ve gördüğü resimle uymadiği icin bir kaciş olmuştur bunu bilmek lazim tabi... yok tarzim değil veya sunu bunu beğenmedim diye bilir ama alakasiz... cünkü siradan arkadasliklarda hic kimse gözü nasil burnu nasil diye bakip secmiyor... takma senin icin hayirlisi yani iyisi olmuştur...
13 Yorumla
Soran1 yılMuhtemelen öyle çünkü sesimin suretini daha güzel hayal ediyordu
Soran1 yılAmin teşekkür ederim güzel dileklerinin daha fazlası hayatta seni bulsun ♥️
1 yılFlörtü bir nebze anlarım da arkadaşını görünüşüne göre seçen biri kalitesiz birisidir zaten, arkadaş dert ortagındır her koşulda yanında olandır görünüşünü ne yapacak anlamadım, bu kişinin karakterinde sıkıntı var olgunlaşmamış biri belliki o yüzden yuzunu erken gösterdiğine sevinmelisin bence
13 Yorumla
Soran1 yılNiyeti başkaymış diye yorumladım
- 1 yıl
Erkek miydi arkadaşın? Burdan anlaşılıyor ki evet başkaymış
- 1 yıl
Aslan burcu mu?
Sende arkadaş olma o zaman. Bir jisinin lafıyla ozguvenin niye yerle bir oluyor onu anlamadım kendisi çok güzel ya da yakışıklı biri mi? Seni de dış görünüşün için yanında tutacaksa kaliteli bir insan olduğunu söyleyemeyiz şekilci bir demek ki kendi içi de boş.
20 Yorumla
1 yılbu seni beğenilmeyecek, çirkin biri yapmaz eğer öyle düşündüysen. sanal olarak konuştuğun kişi seni daha farklı birisi olarak hayal etmiş olabilir ve sen onun o hayal ettiği aklındaki tipe uymamışsındır. ilgiyi kesmesi de onun ayıbı açıkçası tabi şu an konumuz bu değil ama.
00 YorumlaErkekler konuştuğu her kıza acaba mi diye flört gözü ile bakıyor o kadar uyumlu olduğun anlastigin birine de beğeni olarak sana hitap etmese bile insan şans verir bunlar böyle işte işleri güçleri dış görünüş habes maymunuyum demiyorlar bı de kız seçiyorlar 😂
07 Yorumla- 1 yıl
Elbette seçicez kadın güzel olmak zorunda buz biz erkekler nasıl kadına maddiyat olarak refah saglamak zorundaysak aynı şekilde kadınlar da erkeğin gönlünü göz zevkine hitabet etmek zorunda
- 1 yıl
Dışını sevmedigin bir insanın içini nasıl sevebilirsin. İlk önce dış görünüş sonra iç görünüş
- 1 yıl
@Beyaz_zenci27 biz begenmedigimiz erkeklere de şans veriyoruz
- 1 yıl
Yalan kız olsun erkek olsun iki tarafta dışını beğenmediği birinin içini de merak etmez insanın doğasında bu var zaten ve bu normal bir şey
- 1 yıl
Ama kadınların avantajı şu en çirkin kadın bile kendine bakım yapsa makyaj vs guzellesebiliyor ama erkeklerde böyle bir durum söz konusu değil
Dötünü yesin, takma bile
111 Yorumla
Soran1 yıl🥲♥️♥️♥️
Niyeti farklıymış. Yoksa ben de konuşuyorum. Neleri var yerli ve yabancı. Ancak konuşmaya devam ediyorum. Özgüveninin düşmesine hiç gerek yok. Öyle birinin tuzağına düşmeyip erkenden kurtulduğun için sevinmelisin.
01 Yorumla
Soran1 yılYine de bu şekilde niyetini belli etmeden uzaklaşması zoruma gitti
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılHerkes herkesin tipi olacak diye bir kaide yok, onun zevkine uymuyor olabilirsin. Ayrıca hızlı zamanlarda yaşıyoruz. Mevzu o olunca kimsenin boşa harcayacak bir saniyesi bile yok sanki. Bilmediğin başka faktörler olabileceğini de unutma.
03 Yorumla- 1 yıl
Başkalarını denemiş, onlarla da olmayınca geri baştan saymaya başlamış gibi geldi bana.
Soran1 yılBen de öyle düşündüm ve cevap yazmadım 🥲
- 1 yıl
İyi yapmışsın 👍🏻
1 yılsen de büyük bir yanlıştan erken zamanda kurtulmuşsun, bir de böyle düşün, seni üzmesine izin verme umurunda olmasın, olabilir bazen bu durum, normal karşıla ve hayatına devam et, başka bir sürü insan çıkacak karşına
01 Yorumla
Soran1 yılEvet öyle sanırım teşekkür ederim 🙏🏻
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
1 yılYani hoş değil ama belki yüzünde o karakteri yakalayamamistir
Yüz demek his demek
Normal seyler sen de en basinda gösterseydin yüzünü
Kimse kimsenin karakterini sevmez ama arkadaşca devam edebilirdi konusmaya ayri konu01 Yorumla
Soran1 yılArkadaşımdı
Aşk İlişkileri konusunda 542 cevap paylaştı. Demek ki arkadaşça bir yaklasimda değilmiş onun gölgesinde farkli emeller sürüyormuş. Bu yaptığı seyle kendi karakterinin rezilligini iki yuzlulugunu ortaya koymus. Aslinda sevinmen mutlu olman gerekli karaktersiz birinden erken kurtuldugun icin
00 YorumlaNeden once resminizi koymuyorsunuz ki, ben bastan diyorum ahanda profilime bak mal bu. Sonradan vay efendim ben Brad Pitt bekliyordum yok snn ya.. ğın Johnny Sinsin yarisi kadar vs demesinler diye.
04 Yorumla
Soran1 yılAhaha evet haklısın sende
Soran1 yılÇok takılma
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılSanaldakiler böyle takılma sen kendi degerinin guzelliginin ffarkina var.
Kimse sana çirkin dedi diye çirkin değilsin kimse güzel dedi diye güzel değilsin.03 Yorumla
Soran1 yılAhaha peki teşekkür ediyorum 🥲
- 1 yıl
Rica ederim sanaldan birini ciddi boyutlu tanımak istiyorsundur belki çevrende kimse olmadığı için ama getirileri olduğu gibi götürürleri de daha fazla buna dikkat et.
Soran1 yılBiraz öyle bir niyetim vardı sıkıldığım için sohbet etmek istemiştim ama olmadı
1 yılAmacı senle yatmakmis en sevmediğim erkek tipide s. e. k s için seviyomus ya da arkas, dostmus gibi davranan kekolardir
18 Yorumla
Soran1 yılÖyleymiş galiba ama mesaj atacağımı düşünüyorum nedense
- 1 yıl
Duygusal hoslanmadinsa yoluna devam et, bu kadinlarin aşırı kırılganlığı bu 21 yy a uygun degil bu yalnız olma korkusu niye?
Soran1 yılDevir ne kadar değişirse değişsin olay yalnız kalma korkusu değil, durduk yere sırf tip yüzünden arkadaşlık bile kuramamak !
- 1 yıl
Arkadaşlık kurmama sebebi senin tipin değil, o cinsellik için sana güven vermek için arkadaş gibi sana davranmasi
Amacı arkadaslik olsa tipine bakmaz neyse kendi kro tipli mi?
Soran1 yılBiraz öyleydi
- 1 yıl
Belki ona göre güzel değilsin sadece
Soran1 yılÖyle demek ki
- 1 yıl
boş ver pompala gitsin elemanı
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılTakılma ayrıca onun begenmediğine başkası ölür herkes herkesin tipi olmak zorunda değil bazısı esmer sever bazısı kumral , bazısı uzun bazısı kısa vs
10 Yorumla
1 yılArkadas gibi davraniyorsa ne diye ilgiyi kesiyo töbe ya
24 Yorumla
Soran1 yılBelli ki kafasında başka şeyler vardı paşamızın
- 1 yıl
Aman verilmis sadakan varmis bazi tipler nefes alsin yeter diyor sonra zarar verebilirdi sana
Soran1 yılBilmiyorum sohbetimizi çok sevmiştim ama bu kadar bana yüzeysel bakacağını düşünmemiştim. Teşekkür ederim 🙏🏻 hemcinslerim de olmasa cidden burası çekilmiyor ♥️
1 yılHerkes herkesi beğenmeyebilir. Bu senin çirkin olduğunu değil, onun zevkine uymadığını gösterir sadece. Özgüvenini düşürme. Eminim güzelsindir, sadece bunun sana hissettirilmesine ihtiyacın var.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
1 yılSenin özgüvenin neden etkileniyorki ona göre iyi gelmemiş olabilirsin. Bu sürekli mi oluyor yani?
02 Yorumla
Soran1 yılHayır ilkti ama bu yüzden bile biraz üzdü
- 1 yıl
boş ver olur öyle güzeller, yakışıklılarda red yiyebilir. İçsel gücünü kaybetme.
1 yılCanını sıkma çocuğun yaptığı çok büyük ayıp ve canım. Ayrıca o seni beğenmedi diye sen çirkin olmuyorsun eğer sen kendini beğeniyorsan bu yeterli 🤙🏻
05 Yorumla- 1 yıl
Çocuğun yaptığı çok büyük ayıp* canımı yanlışlıkla yazdım
Soran1 yılSanırım kendimi özgüveni düşük olarak gösterdim bu yüzden bunu yaşadım.
- 1 yıl
İstediğin kadar özgüveni düşük olarak göster kendini, yine de öyle bir saygısızlık yapılmaz ama sen kendine güven olumlu ve güzel yönlerini keşfet. Her şey güzellik değil bunu unutma.
Soran1 yılHaklısın teşekkür ederim güzel yorumların için 💓
- 1 yıl
Ne demek. Sana moral vermek için demiyorum gerçekler bunlar.😊♥️
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Nasıl bir tipin varki çok merak ettim çok objektif yorum yaparım aşko istersen fake bir ıg hesabından at ya da hızlı resim olarak
01 Yorumla
Soran1 yılKız yeter ne meraklıymış millet ahahahha
Aşk İlişkileri konusunda 659 cevap paylaştı. Bazıları oyledır begenmeyınce yapar bunu ama saxmalık konuşmayalım derdın bahane bulursun gıdersın demı ne o öyle kaçmak falan
04 Yorumla
Soran1 yılYanlış anlaşılmasın diye ufaktan topukladı
Soran1 yılBeğenmemiş brad pitt sjsjd
Gizli Üye(30-35)1 yılSen yine foto atmışsın ben Real görüştüm bekle az dedi tel görüşmem var dedi adam gitti gidiş o gidiş mk
34 Yorumla
Soran1 yılben fotoğraf atmadım da arkadaşımla olan fotoğrafımı gördü 🥹 senin adına da çok üzüldüm 💐
Cevap sahibi1 yılSebebi çok kiloluymusum :( zorbaladi beni çok ağlamıştım yemek yemedim günlerdir sıvı beslenmisyim ağır diyetler yaptım şimdi daha iyiyim zayıfladım. Yazıp duruyor cevap vermiyorum kuduruyor.
- 1 yıl
Cevap sahibi kişi önerin hocam protein temelli beslenip spora da zaman ayırın iyi geliyor mental olarak da sıvı beslenme ve benzeri şeyler ağır sıkıntı umarım sıkıntı yaşamazsınız
1 yılSaç teline kurban olsun o haspam hak etmiyo seni üzülme hiç ask bahçem tükürürüm ona
11 Yorumla
Soran1 yılYa hahaha yerim çok tatlısın teşekkür ederim balım 💓
Ben seni merak ettim. Gerçekten bir erkek neyi beğenmez. Her türlü yavşıyorlar çünkü
13 Yorumla
Soran1 yılO derece kötüyüm demek ki bilemedim
Soran1 yıl@Derds 💓
Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı. O beğenmedi diye özgüvenin düşüyorsa temelde sıkıntı var bebekim.
06 Yorumla
Soran1 yılTamam canım ben hemen bir terapist ayarlıyorum temele insin bakalım dkfkf
Soran1 yılAnlık bir içim burkuldu duvar izletti bir süre ama şu an iyiyim ahaha mesaj da atmış ama cevap vermedim 😅
Soran1 yıl😘 ♥️
Aşk İlişkileri konusunda 529 cevap paylaştı. Ahahahahahahahah düşmesi baya normal de çirkin mi buldu seni.
02 Yorumla
Soran1 yılÖyle galiba
Muhtemelen erkek..
En azından hayatından bir gereksizi hiç kılını kıpırtmadan eledin.. tebrikler.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. hoş geldin erkeklerin dünyasına.
Bak Müslümanlar neler çekiyor 🤣🤣🤣014 Yorumla
Soran1 yıl😅
- 1 yıl
Bak işte ben bundan bahsediyorum Türk erkekleri böyledir örnek bu kız. Kızı beğenmeyince konuşmayı kesiyorlar sanırsın brad pitt Angelina jolie bekliyor
- 1 yıl
Ben de diyorum ki nice terk edilen erkekler var. Iste hoş geldin dünyamıza. Bizleri tipimizden dolayi eleyenler sizsiniz Esrademir. Soruyu sorana ben cevap verdim.
Sen erkeklerin barbi bebek aradığını söylüyorsun ama onlari seçen kişi sensin. Totolarini cok kaldirirsaniz onlarda barbi arar - 1 yıl
Mustafa soruyu soranda şekil a büyük bir örnek ve sen hala kızlar böyle kızlar seçici diyorsun hala zoruna gidiyor gerçekler çocuk yakışıklı değilmiş yine de barbie arıyor yakışıklıya bakarız laf edersiniz zengine bakarız laf edersiniz böyle basit tiplere bakarız laf edersiniz bence sorun sizde barbie aramayın biraz düşürün kriterleri hemcinslerine söyle.
- 1 yıl
Sıkıntı çocukta zaten ve diğer erkeklerde en baştada sende hala hemcisini koruyorsun acınası
- 1 yıl
Yav Mustafa erkekler güzel kız bekliyor güzelse konuşuyor güzel değilse bitiriyor bu her zaman böyle oldu.
- 1 yıl
- 1 yıl
Esra Türk erkekleri diye genelleme. Ben de Türk kızlarina guven olmaz diyorum. Genel olarak isimlendirirsem bu iş olmaz. Ne zamandan beri kizlar erkeklerin pesinden kosar oldu sistem bozuldu. KS den birine herseyi anlattim. Dedi ki abi o zaman ben baskasina yanit vermem gerektiğini anladim dedi.
Onun icin siz pesine düşmeyin. Gelen adamlari da iyi degerlendirin. Hemen kanmayin. Ciddiyet farkli biseydir. Daha ilk bulusmada sevismeye calisanlar cok. Duzgun adamlar kizlar tarafindan sevilmiyor. Sevdikleri kisinin düzgün olmasi bekleniyor. Iste yanlis burada. - 1 yıl
@Derds Uzak mesafe ilişkisi olabilmesi için öncelikle yakından başlamak gerekiyor. Uzaklaşınca bir şekilde devam ettirilir ama uzaktan uzağa tanışıklıklarda işler öyle ilerlemiyor maalesef.
Bunlar sadece takılmalık olur, onun için tanısan da fazla hayal kurma.
Uzak mesafeden evlilik çıkabilir ama Yüzde kaç ihtimal inan bilmiyorum.
Gizli Üye(36-45)1 yılİşte bu yüzden kimsenin görülmeden profilde konuşmaya başlamamak lazım özellikle burada anonim olanlara duyurulur. Her zaman sonuç hüsran olması neredeyse kaçınılmaz baştan kim olduğunu bilmeden görmeden konuşulmaz anlayın artık
00 Yorumla
1 yılrihanna gibi hatun zamanında drakeye bakmıstı kimler kimlerle beraber özgüvenini kaybetme
02 Yorumla
Soran1 yılAhahaha çok tatlısın teşekkür ederim
- 1 yıl
sende çok tatlısın rica ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılboş ver et gitsin böyle insanlara değmez kendine gel kendi Özgüveni düşürecek kadar değer vermee tatlım
00 Yorumla
1 yılAsla üzme kendini.. Onun bunu yapması senin güzel olmadığını göstermez.
02 Yorumla
Soran1 yılArkadaş olduğumuzu düşünmüştüm o beni kırdı
- 1 yıl
Aşk İlişkileri konusunda 750 cevap paylaştı. Niye nasıl tipin var ki
İnsanlar nasıl dış görünüşe göre değerlendiriyorlar ben şok oluyorum02 Yorumla
Soran1 yılNormal sıradan bir kızım ben de bilmiyorum ki
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılBir insan için kendini bu kadar hor görme o kim ki o seni beğense ne beğenmese ne? Karektersizin teki gözünde küçült ki üzülme
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
1 yılBirinin kriterine uymadın diye hep öyle mi olacak sanıyorsun?
01 Yorumla
Soran1 yılHep öyle olacağını sandığımdan değil yaptığını iki yüzlüce buldum sadece
1 yılKorkak ve karaktersiz çıkmış kurtulduğunun ispatıdır.
01 Yorumla
Soran1 yılArkadaş olmak istemiştim sadece o kadar
Aşk İlişkileri konusunda 696 cevap paylaştı. Bana da yapılsa benim de düşer 🥺
Ya da boş ver öyle tipler zevk için günde 10 tane kıza yazıyor 😂 ben diyim 10 sen de 20 😃
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı.
1 yılÖzgüvenin düşmesin
Benimde başıma geldi umursamadım boş ver.
01 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim anlık bir şoktu sadece
Çen daha iyilerini hak ediyoyşun onu boş vey 🍀
01 Yorumla
Soran1 yılAhahah teşekkür ederim balım 🫶
Gizli Üye(30-35)1 yılBeni de bir çocuk fotoğrafımı gördükten sonra engellemişti🤣 ki genelde güzel oldugum söylenir. Ama kapali olduğum için beyefendinin hayat tarzına uymamisim herhalde. Sonrasında anladım.
Ama çok ofkelenmis hayal kırıklığına uğramıştım çünkü günlerce ısrar etmişti görmek için.
03 Yorumla
Soran1 yılBen de uymamış olabilirim ama zaten biliyordu aslında. Normal bir sohbetti ama görüntü konusuna bu kadar takılacağını düşünmemiştim
Cevap sahibi1 yılHiçbir erkek öylesine konuşmaz
Menfaatlerini karsilamamissindir bahanesi de odur. Çok kafana takma
Soran1 yılTeşekkür ederim ✨
1 yılBişey diyim mi Allah korumuş ve hayırsız olanı hızlıca göstermiş dua et
02 Yorumla
Soran1 yılAslında bir şey yaşayacağımız yoktu sadece sohbet ediyorduk seviyeli bir şekilde
- 1 yıl
Sen sanırım kendin gibi görmüşsün karşındakini
1 yılSana yuzune karsi çirkinsin! Bile deseler ozguveninin dusmemesi lazim. Herkes once aynaya baksin kimse mukemmel degil😃
00 Yorumla
1 yılBu insanlar cidden çok iğrenç ya demek seni ve arkadaşlığını gram hak etmiyor canım
02 Yorumla
Soran1 yılArkadaş bulmak her yaşta daha da zorlaşıyor sanırım. Teşekkür ederim bal ♥️
- 1 yıl
Öyle maalesef
- Aşk İlişkileri konusunda 481 cevap paylaştı.
1 yılKimseyi umursama kendin ol, emin ol değişmeyen Tek sey karakterdir, dünya güzeli olsan ne olcak... kvase oldktn sonra
00 Yorumla Bu yüzden kimseyle tanısmıyorum.. dünya cirkinlere çok acımasız
01 Yorumla
Soran1 yılÖyle demesek mi acaba ya
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
1 yılZaten normal arkadaşın sevgili olma durumu değil niye daha önce seni görmeden mi konuştunuz aylarca
01 Yorumla
Soran1 yılAylarca değil sadece 3-4 gün konuştuk ama baya güzel bir sohbetimiz vardı.
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılBence konuşmayı kesecek kadar fotoğraf etkilemez insanı
02 Yorumla
Soran1 yılEtkilemese bir anda kem küme başlamazdı
- 1 yıl
Yolla gelsin bı bakalım merak ettiim objektif yorum yapayım hemen
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılOnun kişisel beğeni standartlarına uymuyordur. Senin özgüvenini düşürmemeli bu.
02 Yorumla
Soran1 yılGene de standart dışı olmak üzer
- 1 yıl
Üzülecek bahane aramamalısın
1 yılBeni direk engelliyorlar sen yine iyi kurtarmişsin 😅 alışırsın
01 Yorumla
Soran1 yıl🤣🤣🤣🤣
1 yılonun karaktersizliği üzülme böyle saçma canım insanlar çok.
02 Yorumla- 1 yıl
foto atma kimseye
Soran1 yılAtmamıştım hesabımdan görmüştü 🥹 ben de bir daha sanmıyorum sanaldan biriyle tanışacağımı… teşekkür ederim
1 yılDünyanın en kötü hissi benimde burnumla dalga gecmisti cok onceden biri burnumu hic aevmiyorum :(((
05 Yorumla
Soran1 yılKız sen çok güzelsin ama cidden bak
- 1 yıl
Karadenizliyim burnumu tahmin et :(((
- 1 yıl
Belmonti alim gacıdır ne dese dinleyin
- 1 yıl
@memecigil14 alım benı gorse yolunu deıstırır
- 1 yıl
Eheheh
1 yılBelkide böyle bir zihniyetten kurtulduğun için sevinmelisin ☺
02 Yorumla
Soran1 yılGene de bir tık kırıcı oldu bu kadar yüzeysel kesileceğini düşünmemiştim
- 1 yıl
Vardir bundada bi hayr ☺
İşte boylelerinden uzak duruyoruz kızım hepsi yaln dolan
01 Yorumla
Soran1 yılEvet haklısın bebeğim bana da ders oldu ♥️
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
1 yılCok ayıp etmiş. zaten amacı arkadaşık değil bence. resmi begense belki yürütecekti sana
02 Yorumla
Soran1 yılSürekli beni övüyordu, sesimi, karakterime övgüler yağdırıyordu ama resmîmi gördükten sonra resmen kayboldu. Arkadaşımı ben sanması zaten ayrı bir olaydı da neyse çok kırıldım
- 1 yıl
boş ver senin için iyi olmuş. haketmemiş zaten.
Öyle kafada olan biriyle iletişimin kesilmesi sadece sana kazanç
10 Yorumla- Devamını Gör (123)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer