Kendimi sürekli boşlukta ve yalnız hissediyorum. Bunu nasıl aşarım?

Beni düsünen, arayip soran kimsem yok. Kazik yiyicem diye arkadaş bile edinemiyorum. Nasil asarim bunu?
Kendimi sürekli boşlukta ve yalnız hissediyorum. Bunu nasıl aşarım?
Cevapla