İşe başlayacağım ama fazla asosyal biriyim ne yapacağım?

Fazla asosyal biriyim. Arkadaşım yok, daha önce hiç bir yerde çalışmadım. İşe başlayacağım korkuyorum bu durumdan. İnsanlarla aram nasıl olucak ne konuşacam nasıl davranıcam heyecanı sarıyo beni. Çok korkuyorum bu durumdan
İşe başlayacağım ama fazla asosyal biriyim ne yapacağım?
Cevapla