Kendi kişiliğimle ilgili sürekli kaygı duyuyorum? her ortamda dışarıda kalacak gibi hissediyorum?

eğlenceli olmayan sıkıcı biriymiş gibi hissediyorum. geçmişte yaşadıklarım yüzünden. sürekli girdiğim ortamlarda dışarıda kalacak gibi hissediyorum. ama bende eğlenmek istiyorum, espriler yapmak gülmek dalga geçmek vs. hepsine o kadar arzu duyuyorum ki. ama nedense hep dışta kalacağım hissi var. kendimden ve kişiliğimden emin olamıyorum hiç. kendimden emin olduğum zamanlarda, rahat hissettiğim ortamlarda gayet eğlenebiliyorum aslında. ama artık bu kaygılar beni çok ele geçirmeye başladı. ne yapmalıyım sizce? benim gibi hisseden var mı?
Kendi kişiliğimle ilgili sürekli kaygı duyuyorum? her ortamda dışarıda kalacak gibi hissediyorum?
Cevapla