Alakası yok, aksine yanasmadigim bir kurum.
Her gecen gun psikolojim daha cok bozuluyor, ne yapacağım?
Alakası yok, aksine yanasmadigim bir kurum.
Benim ortamımda da bekar olan bir ben varım ve yalnızlık hissediyorum. Ama bunu böyle psikolojik sorun haline getirmenize gerek yok. Arkadaş edinmek, evlenmek mesele değil, mesele kiminle olduğu. Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın. Bu arada da çok geçmiş olsun signorina, yapabileceğimiz bir şey olursa söyleyin. Allah şifa versin 🙏🏻
Derdim evlenmek değil
Yanlış anlamissiniz
Peki annen senin acilde olduğunu ogrenince pisman oldu mu? Bu nedir arkadas bu kadar sıkılır mı insan? Ne kadar sıkarsan o kadar uzaklasir aileden. Neyden kısıtlamaya calisirsan da o kadar yonelir o tarafa. 27 yaşında bir birey olmus insana bu kadar baski fazla bence
Acilde olduğumu söyledikten sonra zaten o cümleyi kurdu.
İnanmıyor bana muhtemelen, show yapmaya çalıştığımı dusunuyor
Keşke beni seven biri olsaydı da , telefondan da olsa nasılsın, bir şeye ihtiyacın var mı deseydi.
Cevap
7Cevap
Aile sevgisi çocuğu cehenneme götürür diye bir söz okumuştum, burada da sorusunu okudum.
Kesinlikle doğru bir sözmüş
Allah yardımcın olsun ne diyelim
Canını sıkma boş ver her şeyin hayırlısı olsun
zor ya
Sakin ol herhangi bir şey için geç kalmış değilsin
Aldiris etmemeye bak
Yaaa 😌😌
Yorar seni
Evlen bi an önce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?