Her gecen gun psikolojim daha cok bozuluyor, ne yapacağım?

27 yaşındayım, ufak bir yas değil, yasitlarimin bir çoğu evlenip yuva kurmuş durumda.
Ben ailemle yasiyorum ve fazlaca muhafazakar olmalarindan ötürü bircok şeyim kısıtlı. Ben karşı çıkınca da birsuru duygu somuruleri ve tehditler.
Bir gülüp bir ağlıyorum,
Dışım gülüyor ama içim acayip mutsuz ve depresif.
Evde kendi kendime olduğum günler ağlıyorum surekli, durduramiyorum elimde olmadan.
Benim gibi neşe dolu bir insanın 30 a merdiven dayarken geldiği hal böyle.
Ve bunun başlıca sebepleri beni herkesten çok sevdiğini iddia eden "Ailem"
Bu akşam biraz fenalastim yol ortasında acile filan gittim tahlil yapıldı saat gece 10 eve haber vereyim dedim
Tersleyen bir ses ile annem sen ne yaşıyorsun ya dedi, hani bıktık senden dercesine.. o kadar zoruma gitti ki.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bazıları evliliğe taktım kafayı sanmış,
Alakası yok, aksine yanasmadigim bir kurum.
Her gecen gun psikolojim daha cok bozuluyor, ne yapacağım?
Cevapla