Insanlarin caniligi beni niye sasirtiyor bu kadar da birbirlerine gayet normal?

Herkes bunu normal olarak kabul etmiş ama ben edemiyorum biri benim ne halde olduğumu bile bile beni kullanmaya çalıştı halen de çalışıyor akbaba gibi bekliyor resmen yalnızlıktan yine tükenip onun kollarına gidiyim diye
Insanlarin caniligi beni niye sasirtiyor bu kadar da birbirlerine gayet normal?
Cevapla