Neden insanlara normal davranmama izin vermiyorlar?

insanlara ne zaman normal davransam ya benle alay ediyorlar ya da arkamdan konuşuyorlar neden birileri insanların ağzına sıçıyor da seviliyor neden ben normal davrandığımda yanımdan uzaklaşıyorlar uzaklaşmayan da dalga geçiyor komik bir şey mi söylüyorum?

neden beni takmadıklarını söylemicem bile…

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar buldum ahahahaha millet bence soğukluk istiyor cidden bu yüzden…
Neden insanlara normal davranmama izin vermiyorlar?
Cevapla