İnsanlar neden bu kadar garip yoksa bana mı garipleri denk gelir?

merhabalar konu arkadaşlık tabii.. bundan 5 yıl önce sevdiğim arkadaş grubum dağıldı sebebi satışlar ve kalp kırışlar hepside bizzat bana yapıldı üzüldüm ağladım ama boş verdim her neyse geçen sene ise bir yabancı sosyal medya uygulamasından arkadaşlar edindim yabancı dediğime bakmayın hepsi Türk. Ve sanalda arkadaşlık mı kurulur derdim bende ama oldu, uzun zaman sonra birileriyle kaynaşıp konuşmak bana iyi gelmişti.. Güzel arkadaşlıklar edindim bir süre sonra wp ye geçtik ve çokta iyi gidiyorduk kendimi kaptırmıştımda ama bi zaman sonra msjlarıma dönmemeler, görüldü atılmalar falan fistan ben onlar yazdığı dk anında cvp verirdim :D enayiyim ne yapayım. Bir gün bir arkadaşıma günaydın msjı yazmıştım öğlen oldu akşam oldu tık yok diğer arkadaşımla konuşurken ulaşamadığım arkadaşı sordum bana yazmadı haberin var mı bir şey mi oldu ona dedim bana dediği şey az önce konuştuk onunla oldu gerçekten kırıldım bana ayıracak vakti hiç mi yoktu bu bir değil iki değil üç değil ben göz yumdum ama bu son bir daha asla. şu an benden mesaj bekliyorlar ama bakmıyorum bile gg de atmıyorum. çok saçma da gelebilir size ama ister bu konu dolu, boş olsun insan üzülüyor kırılıyor.. görmezden gelinmeyi kimse istemez. nankör insanlar ne çok ama..

İnsanlar neden bu kadar garip yoksa bana mı garipleri denk gelir?
Cevapla