23 yaş günüme az kaldı ve hiç memnun değilim bu durumdan, sizler büyüdüğüne sevinen mi yoksa endişelenen tayfa mısınız?

23 yaş günüme az kaldı ve hiç memnun değilim bu durumdan, sizler büyüdüğüne sevinen mi yoksa endişelenen tayfa mısınız?
Büyümek hoşuma gitmiyor beklentiler ve sorumluluklar artıyor, sahsen her geçen yılda hevesimin kaybolduğunu düşünüyorum. Belki de büyüdükçe ülkenin ya da dünyanın sorunları daha da gözümde büyüyor ve umutsuzlaniyorum.

Peki siz bu konu hakkında neler düşünüyorsunuz?
23 yaş günüme az kaldı ve hiç memnun değilim bu durumdan, sizler büyüdüğüne sevinen mi yoksa endişelenen tayfa mısınız?
Cevapla