
Peki siz bu konu hakkında neler düşünüyorsunuz?

9 gün sonra 23 olacağım 🥲 aslında büyüdüğüm için üzülmüyorum bu yaşıma geldim ama hala bir sey başaramadım aile evinde yaşıyorum diye üzülüyorum sanirim yani😂
Yakınmış doğum günümüz sen de boğasın demek :)
Ben de aile evinde yaşıyorum zaman zaman ayrılsa miydim diye düşünmüyor değilim. Bu gidişle anca evlenince ayrilcam herhalde
Atanınca kurtulacağım bende onu bekliyorum
Ay insallaahhhhhhhhh
Cevap
2Cevap
endişelenen taraf maalesef..
bazen çocuk olmak isterdim yeniden..
çocukluğuma geri dönmek
18 yaşına kadar her şey çok güzeldi neden büyüdük ki ya 😅
bende 17 yaşıma kadar valla hiç 18 ve üstü olmak istememiştim..
20sin yine değerini bil o yaşların da. :(
peki ama sende henüz daha gençsin canım yaşlanmadın ki sende değerini bil bence
sanırım her yaşın bir güzelliği var bunu öğrenmeliyiz..
Ahhaha aynen 25e gelince 23'ün değerini bil diycem 23lere. :)
Gönlümüzce olsun her şey 😍
aynen inşallah :)
Endişeleniyoruz ama çözüm yok ki
🥲🥲
Hayatın tadını çıkar koy ver gitsin
Ama tembellik yapma kendini geliştir 👍
👍👍👍👍👍🙂👌
https://youtu.be/E3j-c99EZbE iyi akşamlar.
Güzel müzik teşekkürler iyi aksamlar
Büyümek istemeyen tayfadanım bende 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?