Aksine büyük bir sevinç kaplıyor içimi. Yaşımdan daha olgun olabilmek, daha olgun düşünebilmek ve bu konuda büyüdüğümü hissedilmek çok güzel bir şey. Hani benim içimde hiçbir zaman öyle çoğunluğun sahip olduğu gibi bir çocuk olmadı. Hep büyümeyi hayal eden biri vardı içimde. O yüzden çocukluktan uzaklaşıyor olmak büyüklüğümü hissetmek benim için oldukça güzel bir his.
Evet. ben 10 yasındayken 1 gün içinde büyüdüm olgunlastım çünkü taciz edildim kaldıramayacağım bir acı ile başbaşa bırakıldım o gün işte ben büyüdüm babamın prensesi değildim artık annemin küçük tatlı kızı da değil hatta evin neşesi de değildim şımarmayı bıraktım aileme karşı şımaramıyordum daha doğrusu utanıyordum ben artık koskoca bir sudeydim çünkü. Ama ondan hayatım boyunca nefret edeceğim çünkü çok erken büyüttü beni ben arkadaslarımla doyasıya oynayamadan büyüdüm ama eğer birgün karşıma çıkarsa sadece soracağım ben sana abi sen bana kardesim diyordun neden yaptın BENİM CANIM ÇOK YANIYOR
Büyüdüğümü hissetmek hüzün katıyor fakat her yeni gün kendimize kattığımız tecrübeler, anılar bizi daha olgun biri yapıyor. Zaman hızlı geçiyor bazen nasıl geçtiğini dahi anlayamıyoruz. O yüzden bize düşen hızlı geçen bu döngüde olabildiğince kendimize bir şeyler katıp, yolumuza devam etmek olacaktır
Unutmayın ki yaşlandığınızda elinizde hüzün, keşkeler ve pişmanlıklar yerine güzel anı ve tecrübeler kalsın. O yüzden şimdiden kendinize yatırım yapın !
Evet bazem cidden hayatim monotonöasmis ve böyle olmak zorundaymis gibi hissediyorum.. eglenmek icin cilginlik yaomak icin fazlasiyla yaslandim gibi hissediyorum ve hatta hayata yetisemiyorum gibi zaman akip gidiyor..
Çocukluk benim için hep hüzündü zaten. Hatta hep kötü geçti büyüdükce olgunlaştım ve kendı ayaklarımın ustunde daha emin adımlarla ilerliyorum oyuzden mutluluk verıyor
çocukken bir an önce büyümek isterdik büyüyünce de çocuk olmak istiyoruz bence insan yaşadığı anın tadını çıkarmalı Çünkü giden zaman bir daha asla geri gelmiyor hayat kimseyi beklemez
Aslında yerine göre, yanımdakilere göre hala istediğim yaşta olabiliyorum. O yüzden her yaşın getirdiği farklılıkları seviyorum, eksilmiyorum üstüne yeni şeyler katlıyorum aksine.
Doğduğumuz an ölümümüz yazıldı, her doğum günümüzde ölümümüze bir adım daha yaklaşıyoru. Haliyle üzüyo ama eğer büyüdüğüm anları dolu dolu yaşıyosam üzmez
Hayır tam aksine mutluyum küçükken yapamadığım bir çok şeyi büyüyünce yapabiliyorum bence her yaşın kendine ayıt bir özelliği var en azından ben böyle düşünüyorum 🥰