Çok değil sadece bir kere denk geldim. O da benim için çok büyük bir hayal kırıklığı olmuştu. Hala ara ara aklıma geliyor. Dünyanın en büyük yalanı sen benden daha iyilerine layıksın. Ayrıca dünyanın en samimiyetsiz cümlesi bana göre.
Bir kaç kere duydum fakat veda amacı gütmeden duydum, laf arasında belirtilen türünden. Öylesini duymayı da tercih ederim, herkes en iyisini hakettiğini düşünür fakat birini hayatımda tutuyorsam zaten kendime layık bulduğum için tutuyorumdur. Bunun kıymetini bilmesi yeterli benim için...
Veda amacı gütmeden, laf arasında söyleneni ben de çok duydum. Veda amacı güden çok saçma aslında zaten. Dediğin gibi gitmek yerine bunun kıymetini bilmeleri önemli olan...
Birçok defa maruz kaldım. İşin kötü tarafı genelde karşı tarafı kırmamak ve nezaket için söylenen bu sözde ayrılık sebebi, duyduğum zamanlar için kesinlikle doğruydu. Yani gerçekten bunu söyleyen insanlar, benim gibi birini haketmiyorlardı..
Hiç duymadım. Bunu diyeni direkt idam etmek lazım. Aah ah bende yetki olsa tüm dünyayı çiçek gibi yaparım da kısmet işte.. sevmiyorsan sevmiyorum de git, karşıdakini embesil yerine koymanın lüzumu ne? Leonardo di caprio oldu da bunlara tutuldu diyelim? Ne olacak ona da mı "Sen daha iyilerine layıksın Leonardo🙁" diyecekler?
Bi kere kalmıştım. Ama onda ayrılan o değildi bendim. 2,5 senelik bir ilişkiydi , evliliğe doğru gidiyordu. Ama yalanını yakaladım ve kestirip attım. O zaman söylemişti.
Bir kere maruz kaldım. Zaten artık aşka inancım olmadığından bu tarz söylemlere maruz kalmiyorum çok şükür.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Boş boş laflar kendini bana layık hissetmiyorsan o zaman en başında defol git. Zaman geçirip sevgimi ve ilgimi kullanıp sonra doyduktan sonra yok efendim iyilerine layikmişim. O zaman iyi ol kal karşımda