Zamanında bir kadın vardı. Gerçekten çok iyi kalpliydi. İlgilenirdi, arardı, sorardı. Doğum günü mü unutmazdı. Her anını paylaşırdı.
Bana başlar da bu cümleyi kurdurdu "Seni hak edecek ne yaptım?"
Zamanla bu durumlar değişmeye başladı, çünkü arkadaş çevresini değiştirdi. Farklı şeylere özendi. Gün geçtikçe yeni özellikler kazanarak, benden uzaklaştığını hissettim. Giydiği şeyler, sevdiği renkler, gittiği yerler değişmişti.
Ben o zaman bir yabancıyı sevdiği mi hissetmeye başladım. Bir yabancıya nasıl yaklaşırdım ki? Bana en yakındı çünkü. Bende kendime yabancışmak zorunda kaldım.
"Keşke seni tanımasaydım" demek zorunda kaldım. Bu dünyanın adaleti o zaman bitmişti...
hayır yok dün bir özel ders alacaktım ücretsiz nasıl oldu bu ya falan dedim o zaman bi düşündüm bunu hak edecek ne yaptım diye meğer hak etmemişim ders iptal oldu