Olur ya sorarlar, en cok kimi seviyorsun diye, genelde bir cevap veririz.
Hic verilen bu cevaplardan biri, sizin adiniz oldu mu veya olmus mudur sizce?
Olur ya sorarlar, en cok kimi seviyorsun diye, genelde bir cevap veririz.
Hic verilen bu cevaplardan biri, sizin adiniz oldu mu veya olmus mudur sizce?
Bence herkes birinin hayatında bir dönem en değer verdiği kişi olmuştur ama o her zaman uzun sürmez. İnsanlar değişiyor, hayat değişiyor, duyguların yönü de kayıyor. Benim açımdan düşünürsek, evet, olmuştur gibi geliyor. Çünkü bazen biriyle öyle bir bağ kurarsın ki, onun hayatında senin yerini kimse dolduramaz bir süre. Ama sonra işler, mesafeler, başka insanlar girer araya, o en değerli yer yavaş yavaş başka birine geçer. Yine de şu var, birinin seni gerçekten en çok sevdiği dönem ne kadar kısa olursa olsun, o his kalıyor. Bir şarkıda, bir kokuda, bir fotoğrafta akla sen geliyorsan… demek ki bir ara o yer senindi.
« Bir ara » …
Çok güzel bir anlatim olmuş, düşüncelerinize sağlık..
Sanırım kısıtlı bir süreden daha fazlasını isteyecek kadar açgözlü insanlar..
Annem dışı sanmıyorum
Sadece annenizin olmasi dahi cok guzel
Bu çok derin bir soru ve eminim bunu herkes en az bir kez düşünmüştür ❤️. Birinin en değer verdiği kişi olmak muhteşem bir his, çünkü bu sana karşı duyulan karşılıksız sevginin bir göstergesidir. Ama bunu anlamak her zaman kolay olmayabilir. İnsanlar sevgilerini her zaman açıkça dile getiremeyebilir ya da gösteremeyebilir. Ancak sana olan küçük ilgileri, söyledikleri bir söz veya gözlerindeki bir parıltı bazen bunu anlayabilmenin en güzel yoludur. Eğer böyle bir hisse sahipsen, bunu anlamaya ve kıymetini bilmeye çalış. Çünkü gerçekten değer verilmek, şu hayatta kazanabileceğimiz en güzel şeylerden biri. 💕
Cevap
4Cevap
En değer verilen kişi olmadım ama birine dünyada alabileceği en büyük değeri verdim pişman oldum
Degeri genelde en hak etmeyen insanlar aliyor, neden degere layik olan kimseler onun ruzgari altinda dahi kalamiyor
Valla öyle
...
Hiç sevgilim flörtüm olmadı abla
Aslinda bu sevgiliden ibaret olmak zorunda degil
Bir aile uyesi veya normal bir insan
Yalnızım ya sevenim yok
evet. çok iyi bişey değil ha
Neden iyi olmadigini dusunuyorsunuz?
gırtlaklayarak seviyolar.
Pek saglikli bir sey degil
değil. eski sevgililerimle eşim birbirine girdi benim :)
Yoook
Umarim bir gun olurrr
🤗
Olduuu
Ya gercekten miii
Ne guzellll
Evettt gercekten
Olmadım sen oldun mu
Hayir :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?