Kişilik & Karakter 24 yaşındayım ve annem hiçbir şey öğretmedi, her şeyi ben öğrendim. Evlenince zorluk yaşar mıyım? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Çok korkuyorum ya Güncellemeler+1 yıl Maalesef çocuk yetiştirmesini beceremeyen bir kadınla buyudum Güncellemeler+1 yıl Herşeyi kendi yaptı beni hep başından attı 24 yaşındayım ve annem hiçbir şey öğretmedi, her şeyi ben öğrendim. Evlenince zorluk yaşar mıyım? Cevapla Evlilik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
Mavihasrett Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Zamanla alışıyorsun herşeye pratiklik kazanıyorsun sorun etme herkes anne evinde öğrenmiyor 4-5 seneden sonra annenden daha iyi olursun 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Benden de bana çok bir şey öğretme de yarın mutlaka öğreneceğim zaten yavaş yavaş takılmıyorum peki 0 0 Yorumla
yhadhemeseneolee Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 94% +1 yıl canim 3 yil sonraki halinim ben de ayniyim iyi ki evli degiliz 0 0 Yorumla
random1212 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Bunlar bu kadar zor şeyler değil bence. Birinin bir şey öğretmesini gerektirecek kadar. 0 0 Yorumla
YarabantlıRakıŞisesi Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Aceleye gerek yok. İnsan her gün yeni bir şey öğrenir. 0 0 Yorumla
Ferhat0380 Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hiç korkma çok kolay olur 0 0 Yorumla
cengaver115 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 439 cevap paylaştı. Ne öğrendin sen 0 0 Yorumla
hot_chocolate Takip Et Master Yaş: 44 , eic 43% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı. Yaşamazsın korkma 0 0 Yorumla
ylmzbyr Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 497 cevap paylaştı. Seninle aynı durumda olan çok insan var korkma 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Zamanla alışıyorsun herşeye pratiklik kazanıyorsun sorun etme herkes anne evinde öğrenmiyor 4-5 seneden sonra annenden daha iyi olursun
Benden de bana çok bir şey öğretme de yarın mutlaka öğreneceğim zaten yavaş yavaş takılmıyorum peki
canim 3 yil sonraki halinim ben de ayniyim iyi ki evli degiliz
Bunlar bu kadar zor şeyler değil bence. Birinin bir şey öğretmesini gerektirecek kadar.
Aceleye gerek yok. İnsan her gün yeni bir şey öğrenir.
Ne konuda öğrenme yemek mi
Hiç korkma çok kolay olur
Ne öğrendin sen
Yok yaşamazsın
Yaşamazsın korkma
Öğrendi isen neden korkuyorsun ki
Seninle aynı durumda olan çok insan var korkma
Yaşamazsın.
Hayır yaşamazsın