Annem ben olduğum için evlilik yapmıyor, onun yolunu bağlamış gibi hissediyorum. 21-22 yaşında evlenirsin, sonra da ben evlenirim diyor. Tek yaşayacak gücüm var tabii, annem tek yaşamama karşı.
2 ay
Annem ben olduğum için evlilik yapmıyor, onun yolunu bağlamış gibi hissediyorum. 21-22 yaşında evlenirsin, sonra da ben evlenirim diyor. Tek yaşayacak gücüm var tabii, annem tek yaşamama karşı.
Eğer evlilik için her yönden ( ekonomik , psikolojik ve çevresel etkenlerle de birlikte ) hazırsanız çok da sorun görmüyorum ama toplumun geneline bakarsak evlenmek için acele etmemek gerektiğine karar kılmak zor olmayacaktır. Ayrıca sırf 'etrafımızdakilerin' refahı için kendi refahımızı hiç etmememiz gerektiğini de unutmayın. Hakkınızda hayırlısı olsun.
Annenin omuzlarına yük olmadığını bilmen çok önemli 🥺💛 Onun evliliği de senin hayatın da ayrı ayrı değerli. 21–22 yaşında evlenmek hata değil ama sadece annen evlensin diye evlenmek seni mutsuz eder.
Hayat planını kendi isteğine göre kur. Annenle sakin sakin konuşup suçluluk hissettiğini anlat 🙏🌸 Gerekirse birlikte bir uzmandan destek almayı da önerebilirsin. İkiniz de mutlu olmayı hak ediyorsunuz 💕
Cevap
9Cevap
Eğer doğru birisi çıkarsa karşına çok doğru bir karar olur erken yaşta evlenmek
Peki senin hayatında ciddi olan seninle evlilik düşünen biri var mı
Eğer kendini evlilik için hazır hissetmiyorsan sırf annenin yolunu açmak için böyle yapıyorsan bu sefer sen mutsuz olursun
İdeal bir yaş annenin kendini sana bağlaması ilginç
Bu nasıl bi durum ya. Evet 21-22 erken
Kaç yaşında annen
Önce annen evlensin
Annen kaç yaşında
Tamam gel evlenelim annenede yol açılsın
Nolcak sanki
Annnen bekar mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?