4 yıllık sevgilim var sevgilim 24 yaşında kaportacı abisiyle ortak dükkan işletiyorlar. Bende liseyi geçen sene bitirdim ama ailem beni okutup güzel yerlere gelmemi istiyorlar her aile gibi fakat ben okumak istemiyorum bıktım çünkü bazı şeylerden. Annem sevgilimi her öğrendiğinde her onla konuşmamı yakaladığında bana cehennem azabı yaşatıyor hakaretler küfürler ediyor sanki ben hayat kadınıyım gibi davranıyor bana ve ayrılmam için tehdit ediyor beni sevgilimin işini aşşagiliyor sürekli o işssız diyor çöpçüden ne farkı var kendini ona mi layik görüyorsun sen diyor. Babangile seni söylerim döver öldürürler seni evden çıkarmazlar diyor ( iki tane de abim var müzik öğretmeni ikisi de). Bende her annem yakaladığında konuşmuyoruz engelledim onu ayrıldık falan diye yalan söylüyorum ama asla ayrılmıyoruz. Sevgilimin ailesiyle de tanıştım ve çok samimi bir bağımız var onlarla annesi beni öz kızı gibi sahiplenmiş bı durumda ve bana diyor ki kızım sen ne dersen biz onu yaparız her şekilde arkandayım diyor. Benim ailem de çok sinirli şiddet eğilimli bir aile. Ben fake Instagram kullanıyorum diye beni öyle dövdüler ki korkudan altıma işemistim ve beyin tomografisi falan bile çekmiştik yani sırf o dayak yüzünden. Yani annem tekrar konuştuğumu duyarsa falan beni öldürürler ve beni sanki 30 yaşına kadar evlenmicekmisim gibi görüyorlar sanki hep o evde kalicakmisim gibi bir algı var. Sevgilimin ailesi de iki ay sonra gelip tanışalım artık hem sen ailenden gizli iş yapma hem bı oluruna bakalım diyorlar. Anneme desem ki anne seninle tanışmak istiyorlar çok sinirlenir bana denediği kalmaz ama belki konuşuruz Sevgilimin ailesiyle ama şey der kesin benim kızım daha küçük şu an ben kızımı vermem size der gönderir ve ondan sonra bizim evde olaylar çıkar. Bende ne yapacağımı bilmiyorum. Bu olaylar olduktan sonra diyelim bı kere geldiler tanışmaya baya olay çıktı beni dövdüler faalan hatta telefonumu falan alırlar bu olaydan sonra ve odaya kapatirlar. Butun bunlardan sonra bir şekilde evden çıkıp sevgilime desem kaçırsa ve o şekilde evlensen acaba ne gibi sorunlar olabilir onun ailesi her zaman bize destekçi sadece benim ailem karşı ve çok sınırlı kaçsam mı en iyisi olur ya da ben bu durumda ne yapsam en doğrusu olur ailem çok sinirli ve sevgilimden asla vazgeçemem. Nolur düşüncelerinizi paylaşın benimle cevap veren herkese şimdiden çok teşekkürler 🥰🧡🌹
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin yaşın daha çok genç. Ailen manyak o ayrı tabii ama kendi mesleğini yapmadan olgunlaştığını ispat etmeden ailengil seni vermek istemez. Kendi mesleğini yapınca olgun olunca ailen sana artık söz geçiremiyceğini de anlat ve anlayış gösterir er ya da geç. Ha eğer öyle oldu hala aynılarsa istediğini yap derim ailesizlik zorluğunu yaşarsın illaki bu halde de gidersen daha çok yaşarsın. O yüzden sevgiline en azından bi mesleğini yapana kdr beklemesini söyle eğer hala ailen ondan sonra aynı tas aynı hamamsa mantıklı düşünmüylar demektir istediğini yaparsın ama sevgiline kesinlikle beklemesini söyle onun yaşı gelmiş olabilir ama sen daha baya küçüksün
03 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın zaten iki sene boyunca okulum bitsin erken diyerek beklettim geçen sene hemşirelik bölümü geldi ama kucumsediler gondermediler ama bu sene nere gelirse gelsin meslek sahibi olmak için bir yer yazicam ve o da zatnr üniversite sınavını bekliyordu ailesiyle ailem tanışması için bilmiyorum düşündükçe kafam karışıyor işin içinden çıkamıyorum ailemden de çok korkuyorum
Cevap sahibi+1 yılAnlıyorum seni ama şu an mesleğin yok bi şeyin yok tanıştırmaya çalışsan bile bi şey değişmez çocuk beklemek zorunda açık açık söyle mesleğim olmadan beni me ciddiye alırlar ne de sana verirler diye beni seviyosan beklersin en kötü dediğim gibi yaparız dersin ama iyilikle olsun dersin dediğim gibi mesleğin olunca ailen daha sıcak bakar. İçin rahatlasın istiyosan güvendiğin biri varsa annenin babanı ağzını aratabilirsim işte kızınız meslek sahibi olunca verir misiniz felan diye birine ağızlarını arattır ne diycekşer
Soran+1 yılMesleğim olsa her şey çok iyi olur ama bu konuşmayı zaten iki sene önce sevgilimle yaptım üniversiteyi kazanayım öyle dedim ama geçen sene kazanma rağmen beni gondermediler hemşirelik kötü meslek dediler assagiladilar bu sene ne gelirse yazicam ben sevgilimin ailesi de onu bekliyor zaten yani çok korkuyorum ailemle tanıştırmak mantıksız mi ama başka çarem de yok ya sevgilimden ayrilicam ya da ailemle tanistiricam kesin uok derler ya da kacicam başka yolum yok ki kafam çok dolu 😢
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin yaşın daha çok genç. Ailen manyak o ayrı tabii ama kendi mesleğini yapmadan olgunlaştığını ispat etmeden ailengil seni vermek istemez. Kendi mesleğini yapınca olgun olunca ailen sana artık söz geçiremiyceğini de anlat ve anlayış gösterir er ya da geç. Ha eğer öyle oldu hala aynılarsa istediğini yap derim ailesizlik zorluğunu yaşarsın illaki bu halde de gidersen daha çok yaşarsın. O yüzden sevgiline en azından bi mesleğini yapana kdr beklemesini söyle eğer hala ailen ondan sonra aynı tas aynı hamamsa mantıklı düşünmüylar demektir istediğini yaparsın ama sevgiline kesinlikle beklemesini söyle onun yaşı gelmiş olabilir ama sen daha baya küçüksün
04 Yorumla
Soran+1 yılDediklerin çok doğru bende mesleğimi almak için uğraşıyorum geçen sene hemşirelik bölümü kazandım ama gondermediler assagiladilar bu sene ne olursa olsun yazicam ve sevgilimin ailesi de tanışmak için sınav sonucu bekliyorlar bne de çok korkuyorum olacak olaylar yüzünden hayatım zindana donucek ama sevgilimden vazgeçemiyorum asla onunla gelecek kırmak istiyorum
Cevap sahibi+1 yılBebeğim anladım işte önce mesleğini al çocuk seni seviyosa bekler zaten acele etme
Soran+1 yıl4 senedir bekliyor zaten bı 4 sene daha bekletemem bu imkansız yani benim bunu söylemem demek direkt ayrılalım bitsin demek 😢😢😢
Soran+1 yılSeviyor ama zaten 4 senedir bekliyor beni. Taş olsa çatlar kimse 8 sene beklemez ki
Sakın kacma bende 4 sene sevgili kaldım sonra ailem istemedi kaçarak evlendim 3 senedir evliyiz 2 çocuğumuz var ve eşim beni aldatıyor. Aklın varsa oku mesleğini eline al aileni arkanda bırakma hiç bir şekilde
011 Yorumla
Soran+1 yılPeki neler yaşadın sen neden kaçtın yani ve sen kaçtığında eşin nasıl bir tutum içindeydi
Soran+1 yılAilenle geri barıştın mi nasıl olaylar oldu
- +1 yıl
Babam Antalyalı olduğu icin istememişti mesleğini bahane etti sürekli işi olmaz falan dedi annemde arkamda durmadı zaten. Allahtan eşimin ailesi beni çok seviyordu özellikle annesi kaçtım dugunum kına gecem hepsi oldu hiç bisey gözümde kalmadı Allah razı olsun onlardan. Ama eşim hep soguktu sevgisini belli etmez derdi kayınvalidem bende kendimi böyle kandirdim hep bu sene Mart ayında benden boşanmak istediğini annesi istediği için evlendiğini söyledi
Soran+1 yılYok artık gerçekten çok üzüldüm beni de ailesi çok seviyor kendisi de diyor ben istemesem neden ailemi araya sokayım falan diyor her şekilde arkandayiz falan diyor ama iyice tedirgin oldum böyle diyince. Rabbim sana yardım etsin inşallah
Soran+1 yılAilenle geri barıştın mi peki evlendikten sonra ya da baristiysan ne kadar süre sonra bide şey sorucam kaçtıktan sonra neler yaşadın yani ne geldi başıma kactigin gün ya da o hafta
Soran+1 yılKeşke olmasaydı bende çok korkuyorum ve ne yapacağımı bilmiyorum canımdan bile endişeliyim
Soran+1 yılSen de kaçmışsın ya hani kactigin gün ve o hafta neler yaşadın ailen nasol tepki vermişti. Yaşayan birini dinlemek benim için çok iyi olur o yüzden bu kadar soruyorum nolur yanlış anlaama rabbim senin de yardımcın olsun ❤️
Soran+1 yılBu tarz şeyleri bende kaçarsam kesin yaşarım ve çok korkuyorum 😔 anlattığın için sana çok teşekkür ederim ♥️ rabbim seni de evliliğini de korusun
Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı. Sakın kaçma, ileride bunun pişmanlığını çok yaşar ve bedelini ağır öder ve sorgulama sürecine girersin değdimi değermiydi bi adam işin için diye ve değmediği kanısına varırsın ailenin yaptığı mantıklı, oku mesleğini eline al yine sevdiğin kişi ile evlen ama şu an olmaz yani
010 Yorumla
Soran+1 yılMesleğimi aldıktan sonra sevdiğimle evlenemem ki 4 sene beni bekledi zaten bı 4 sene daha beklemez yani kim kimi bekler ki kendi beklese ailesi beklemez onlar aylinle evlej diyip duruyor zaten o kızı kaybetme diyorlar
- +1 yıl
Bak iyi birisin ki bunu söylüyorlar, ama bekle seviyorsa erkek arkadaşında beklesin aileni ikna et en azından bi nışan söz yapın o arada sevgilinde birikim yapsın ev düğün vs tabi sizinkiler de yoksa çok üzülürsün bu konuda ailen ile hemfikir olma sebebim aynı durumun başımızdan geçmiş olması, 20 yaşındayım Diyosun kardeşim kardeşim diyorum bak bi abin olarak yapma gerçekten
- +1 yıl
Ben 21 yaşına gireceğim nerdeyse , eskiden hep saçma şeyler yapmaya çalışırdım.
Şu an sana iyi gelse de öyle olmayabiliyor , özellikle erkekler de bir bakıyorsun başka biri çıkıyor
Yarın öbür gün seni ortada bırakırsa mesleğin yok bir şey , ailenle de aran açılmış olur büyük ihtimal, hayatını mahvedersin
Düzgünce bence okulunu oku mesleğini al, ailenle de iyi geçin zamanı gelsin evlen.
İleride pişman olursun %90
Soran+1 yılOnlar da öyle diyor zaten en azından bı nişan olsa bı adı konulsa öyle bekleriz diyorlar sevgilimin ailesi. Ve sen neler yaşadın yani ben çok kararsızim ve korkuyorum fikirlerinize ihtiyacım var
Soran+1 yıl@thekarssx evet çok mantıklı dedikleriniz bende farkındayım ama şu an ya ondan ayrilicam ya da tanışmaya gelicek ailesi başka çözüm yolum yok ailem de kesin onay vermicekler ve bana zindan hayatı yasaticaklar korkuyorum baya
- +1 yıl
Benim psikolojik rahatsizliklarim vardı , şimdi çok şükür iyiyim.
Mesela eskiden evden kacmistim bir kaç kere akillanmadan ve nerdeyse başıma kötü şeyler geliyordu zor kurtuldum.
Çünkü sana başka şeyler anlatıyorlar ama iş ilerleyince sapıtıyorlar.
Ve zaten o çocuk seninle ciddi olsa , değerlere önem verse, sana ailenden de izin almak gerektiğini bunun için uğraşmak gerektiğini vs söyler.
Ayrıca daha gençsin, evlilik nişan ciddi işler öyle hemen seviyorum ciddi düşünüyorum diye diye cümleler kurulacak olgunlukta bir yaş değildir. yani eskiden bu geçerli ama şimdiki zamanda değil.
4 sene daha bekleyemez derken bekleyemecegi şey senin akademik basarin mi? Mesleğini eline alman mi?
Bence sen düzgünce otur evinde okulunu oku bitir güzelce meslegini eline al , sonra zamanı gelsin biriyle evlen , hem ailenle arani bozma hem de kendine yazık etme. binu sevgiline de söyle, kabul etmiyorsa medenice ayrıl yapacak bir şey yok
Soran+1 yıl@thekarssx uğraşmamız gerektiğini söylüyor ama diyor ki eğer o evde seni dövmeye devam ederlerse ben dayanamam gelir alırım seni diyor. ve şöyle de bişey var benim okumam icin her şeyi yapıyor hatta geçen sene ailem hemşirelik kazandım gondermediler o zaman şey dedi sen bölümü yaz gerekirse ben seni okuturum masraflarını ben karşılarım falan dedi hatta şu an da zaten üniversite sınav sonuçlarını bekliyorlar ailemin istediği yer olmasa bile ben yazicam biyeri çünkü bir sene daha çalışmaya gücüm kalmadı şimdi bile çok yorgunum
Soran+1 yıl@thekarssx aynen bende öyle yapıcam elim meslek tutacak hangi bölüm gelirse yazmak istiyorum dicem sonra da tanıştırmaya calisicam eğer yok derlerse de ailem ki kesin yok derler o zaman gitmeyi düşünüyorum ama çok korkuyorum ailem çok katı ve sert
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
4Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Anladığım kadarıyla evin şımarık çocuğu olarak yetiştirmişler seni bak abilerini örnek alsana ayakların yere sağlam bassın evlenip ne yapacaksın ilk önceliğin kendin olmalı herzaman...
05 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru tabiki ama 4 sene geçti bizi kimse ayırmadı neler neler yaşadık şimdi onla değil de başkasıyla evlendirseler ben ölürüm heralde
Soran+1 yılGeçen sene üniversite sınavına girdim hemşirelik geliyordu ama assagiladilar gondermediler bu sene yazicam ama ve üniversite de okucam yani ama gerçekten ailemin onu istememesi sadece mesleğinden dolayı hep kucumsuyor annem diyor ki seni zenginim diye mi kandırıyor ama öyle değil her şeyini biliyorum ben. ailemi karşıma alsam pişman mı olurum
Soran+1 yılTeşekkür ederim fikirlerin için sana da mutluluklar dilerim
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnnenin haklı ve haksiz oldugu konular var. Hakli oldugu konu okul konusu eger kacarsan ve ailesiyle bir sorun yaşarsan veya seni aldatirsa napacaksin. Haksiz oldugu konu ise sana bu kadar siddet uygulamalari
012 Yorumla
Soran+1 yılEvet sana katılıyorum her konuda fakat Cidden ailemden çok korkuyorum ve bı çözüm yolu bulamıyorum o yüzden buraya yazdım zaten sence ne yapmam en doğrusu olur
Cevap sahibi+1 yılKacman senin icin cok yanlış olur anne baba ahi alanların sonu iyi olmuyor. Herhangi bir kavga durumunda olsaniz esin aldatsa senin yaninda kimse kalmaz. En temizi okulunu bitir evliligi öyle düşün
Soran+1 yılEvet dediğin çok mantıklı ama zaten 4 senedir beni bekliyor sevgilim ve bı 4 sene bekleyecegini sanmıyorum o da çok bunaldı bu durumdan sevgilim bekler ama ailesi sürekli baskı yapıyor evlenin çok iyi kız falan diye. Ailem de çok katı ve ben baya korkmuyorum şimdi bile evde bağırıyorlar
Cevap sahibi+1 yılSeni beklemeyecekse seni sevmiyordur zaten sırf o istiyor diye hayatini mahvetme. Okuluna bak once o zaman annenlerin bagirtisindan evlenmesen bile isini eline alıp kurtulursun
Soran+1 yılBekliyor zaten 4 senedir bı 4 sene daha bekle nasıl derim kim kimi 8 sene bekler
Cevap sahibi+1 yılSeven insan bekler
Cevap sahibi+1 yılBilmiyor muydu senin yasinin kucuk oldugunu okuyacagini
Soran+1 yılEvet biliyordu üniversiteyi kazwn üniversite bir iki gibi istemeye geliriz diyordu bende tamam diyordum ama ailem ben üni kazanma rağmen geçen sene göndermedi beni mezuna kaldım mecbur
Cevap sahibi+1 yılAnladim canim oyle dediyse sözlerini hatirlatirsin sevgiline umarim bu sene gidebilirsin
Soran+1 yılİnşallah ❤️ fikirlerin için çok teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılHer sey gönlünce olsun saglicakla kal
Soran+1 yılİnşallah teşekkür ederim ❤️
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevdiğin kişi ga. vat çıkarsa seni para için satabilir en basitinden..
09 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle öyle biri değil ailesine kadar herkesi tanıyorum ve zaten salak değilim öyle birine kaçmayı düşüneyim ya da ailemin karşısına çıkarayım
Cevap sahibi+1 yılBurada karşına aldığın kişiler annen ve baban, boru değil
Zamanla iyice soğurlarsa ve evliliğin kötü giderse tek kalırsın bu hayatta
Soran+1 yılAnnemle babam ama annemle babam hiç benim fikirlerimi önemsemiyor ben 30 yaşıma da gelsem böyle olur sırf kafede buluşuyoruz diye annem bana hayat kadını dedi küfürler etti. Fakr instagram kullanıyorum diye öldüresiye dayak dedim ben
Cevap sahibi+1 yılAnladım
Ailen aşırı cahil sanırım
Öyleyse elinde işin gücün olsun en azından
Sevdiğin kişi yarı yolda bırakırsa ne ailene gidersin, ne yolda kalırsın
Kendin devam edersin
Soran+1 yılMeslek çok önemli bende farkındayım ama 4 sene bekledi zaten nasıl derim bı 4 sende daha bekle diye yani kim kimi 8 sene bekler. Ki
Cevap sahibi+1 yılUww
Anladım
O zaman birikim yap, gizliden. İşe gir çalış. Öyle kaç. Elinde hiç birikim yokken kaçma asla.
Soran+1 yılBiraz altınım var elimde sadece başka hiç bir şeyim yok ama sevgilimin ailesinde her şey var ve sevgilimin arabasi var düzenli geliri var 90 bin TL bı nakiti var altınların dışında 5-6 tane de bilezik vat onda altin
Cevap sahibi+1 yılKendini sağlama al, demek istediğimi anlamışsındır
Soran+1 yılAnlıyorum çok teşekkür ederim fikrin için 😔♥️
+1 yılBende de aynı durum kaç kere yakalandık ayırdı bizi 2.5 yıllık sevgiliyiz biz de beklemek lazım kaçmak çözüm değil sonra pişman oluyo insan biraz daha büyü ikna olurlar bence
01 Yorumla
Soran+1 yılOkulumun bitmesini bekledik zaten sonra geçen sene hemşirelik geldi kcumsediler yazdırmadilar bu sende nere gelirse gelsin meslek için yazicam ve onlar da tanışmak için sınav sonrasını bekliyor zaten ama kafam çok karışık çok korkuyorum ailemden
Ailenle aran bozulur başka bi sorun yasamazsin
013 Yorumla
Soran+1 yılEvet evlatlıktan reddetme küsme durumları var farkındayım ama kaçarak evlenip mutsuz olanlar var ama mutlu iyi ki kacmisim diyenler de var önümü göremiyorum size sormak istedim
Soran+1 yılKaportacı diye istemiyor onu assagiliyor hep copcuden farkı yok kendini ona mi layuk görüyorsun diyor bana seni nasıl kandırıyor aptal kızım diyor yani hakarrt ediyor hep
Soran+1 yılSadece annem biliyor babam abimgil bilse beni öldürürler döve döve annem de hep böyle tehdit ediyor zaten beni çok şiddet içeren bir ailem var fakr Instagram kullanmamı bile duyunca bana hayat kadını dedi annem o derece. Sevgilimin ailesi benim ailemden daha çok yanımda daha çok destekçi bana karşı mutlu olacağımı düşünüyorum ama aileme sırtımı dönek istemiyorum yani çok zorda kalırsam kacarim ama en son seçenek olarak ve çok korkuyorum
Soran+1 yılHemde nasıl zor. Çok arada kaldım ne yapacağımı şaşırdım. Kaçmak ne kadar doğru ailemle tanıştırmak ne kadar doğru bilemiyorum tanıştıran bile beni ona vermezler annem asla vermez
Soran+1 yılAynen öyle düşünüyorum bende her yolu denicem baktım evde beni döve döve öldürecek haldeler en son bı şekilde kaçarım başka yolum yok
Soran+1 yılYani ona malesef ki elimden bişey gelmiyor sinirlenince gözleri dönüyor ve işin kötü yanı hemen sinirleniyorlar
Soran+1 yılKeşke inşallah aracı falan koyarsak araya belki bir şekilde ikna olurlar tek çarem bu 😢
Gizli Üye(25-29)+1 yılİkiniz de güzel bir iş bulana kadar sabredin bence
03 Yorumla
Soran+1 yılKendisinin zaten işi var kaporta ustası
Cevap sahibi+1 yılHmm tek taraflı olmaz ama
Soran+1 yılBende bu sene üniversite sınavına girecek tekrar geçen sene hemşirelik kazanmıştım ama ailem kötü gördüğü için yazdırmadılar bile ama bu sene yazicam
- Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı.
+1 yılEvlen
09 Yorumla
Soran+1 yılOnun ailesi destekçi bize ama tek sorun benim ailem çok şiddete egilimliler
- +1 yıl
O zaman aileni şikayet et bir sığınma evine git
- +1 yıl
Tabiki siz bilirsiniz ısrar yok
- +1 yıl
Bence onla kaçma derim
Soran+1 yılNeden peki kaçma diyorsun
- +1 yıl
Sorun olabilir şeytan doldurur
Soran+1 yılNasıl yani anlamadım
- +1 yıl
Birşey demiyorum
Soran+1 yılPeki
+1 yılAnneni dinle
08 Yorumla
Soran+1 yılNeden öyle dedin peki
- +1 yıl
Senin icin en iyisi isterde ondan. Sonra çoook aglarsin demedi deme
Soran+1 yılYani tabiki en iyisini ister okumak çok güzel şeyler ama insanın sevdigiyle evlenip mutlu olması daha önemli değil mi
- +1 yıl
Zamaninin gore elbette. Ama rizasi yoksa acele etmeyesin
Soran+1 yılAilemde şöyle bir mantık var sanki ben hiç evlenmeyip hep bu evde yaşayacakmisim gibi görüyorlar ve şiddet eğilimli sırf tanıştırmayı bile nasıl yapacağım bilmiyorum
- +1 yıl
Anladim
Soran+1 yılFikirlerin için teşekkür ederim
- +1 yıl
Ne demek
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 19 yaşım bitti 20 yi yaşıyorum şu an. Annem 4 yıllık sevgilime karşı. Kaçarak evlensem ne gibi sorunlar olabilir sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer