Arkadaşlar çok bunaldım artık dayanamıyorum disimle tirnagimla bıktım ne yapmalıyım lütfen yazın?

Arkadaşlar. Köydeyim evdeyim iş yok okul yok. Çok bunaldım. İş bulamıyorum birkaç yere başvuru yaptım çıkmadı bakalım diğerleri çıkacak mı onları bekliyorum. Açıktan üniversite okuyorum. İki yıllık stajı var. Babam vefat etti. Staj yaparsam sigorta başlangıcı olduğu an maaş düşecek. Staj yapmazssam mezun olamam. Polislik istiyorum ne yapacağım şaşırdım.
Çok yanlızım, bunaldım, para yok , keyif yok kafam karışık ne yapacağım şaşırdım
Arkadaşlar çok bunaldım artık dayanamıyorum disimle tirnagimla bıktım ne yapmalıyım lütfen yazın?
Cevapla