Her aynaya baktığımda kendimden tiksiniyorum, sürekli kusur buluyorum kendimde ve intiharı düşünüyorum, fotoğraf çekinmek istemiyorum o kadar kötü çıkıyorum ki anlatamam yani efeckt, filtre koymazsam hiçbir boka benzemiyorum😑 Makyajsız da güzel görünmek istiyorum ama makyaj yapıncada kendimden iğreniyorum😶😞😢
Arkadaşlar artık dayanamıyorum, düzelmek için ne yapmam lazım?
Böyle düşünme güzellik ve çirkinlik değişkenlik gösterir. Şu devirde özellikle de insanların böyle şeylere takılacağını zannetmem. Artık şeref ve namus çok çok çok daha önemli. Çünkü düzgün insan bulmak çok zor.