Buluşmalarda hep bekleten insanlara karşı tepkiniz ne olur?

Buluşmalarda hep bekleten insanlara karşı tepkiniz ne olur? Arkadaş olabilir, müşteri olabilir fark etmez.

Bir arkadaşla belli bir saatte buluşmak için anlaşıyorum. Buluşma saati gelmiş ve kendisi ortalarda yok gecikeceğini bir haber bile vermiyor. Bir de üstüne bunu her seferinde yapıyor. İşte o an benim tepkim resimdeki gibi oluyor. :D
Buluşmalarda hep bekleten insanlara karşı tepkiniz ne olur?
Buluşmalarda hep bekleten insanlara karşı tepkiniz ne olur?
Cevapla