Buluşmalarda hep bekleten insanlara karşı tepkiniz ne olur? Arkadaş olabilir, müşteri olabilir fark etmez.
Bir arkadaşla belli bir saatte buluşmak için anlaşıyorum. Buluşma saati gelmiş ve kendisi ortalarda yok gecikeceğini bir haber bile vermiyor. Bir de üstüne bunu her seferinde yapıyor. İşte o an benim tepkim resimdeki gibi oluyor. :D
Buluşmalarda hep bekleten insanlara karşı tepkiniz ne olur?
Bunu sürekli yapıyorsa mutlaka konuşurum. Ya da sonraki bulaşmalara ben geç giderim ne kadar rahatsız edici olduğunu yaşayarak anlar. İşi çıkar anlarım, planlamadığı bir sorun çıkar anlarım ama en azından bunun haberini vermeli. Süreklilik haline getirirse ve bunu çok soğukkanlılıkla yaparsa soğutur kendinden.