Buluşmalarda genelde bekleyen taraf mı olursunuz yoksa bekleten mi?

Buluşmalarda genelde bekleyen taraf mı olursunuz yoksa bekleten mi?
Ben bekleyenlerdenim. İnsanları bekletmeyi sevmiyorum.
Buluşmalarda genelde bekleyen taraf mı olursunuz yoksa bekleten mi?
Cevapla