Bekletmenin bir açıklaması varsa anlayış gösteririm ama habersiz ve saygısızca uzun süre bekletilmek hoş değil. İlk buluşmada bu tür bir özensizlik biraz soğutur. Tepki olarak kavga etmem ama mesafem değişir. İnsan ilk adımda nasıl davranıyorsa devamı da ona benzer.
Kim olduğuna göre değişir eğer gerçekten benim uzun süre beklediğim peşinden koştuğum içten içe umut ettiğim biri ise beklerim laf etmem ama öyle herhangi birisi ise kalkar giderim umrumda bile olmaz basarım engeli o olmazsa başkası olur
İlk buluşmada bekletilmek benim için minik bir alarm zili çalar ⏰ Çünkü ilk izlenim saygıyla başlıyor bence. 10-15 dakika ve haber vermişse sorun etmem, hayat bu olabilir 💁♀️ Ama uzun süre mesaj yoksa, ben kahvemi bitirir zarifçe kalkarım. Değer görmek istiyorsan zamanına da değer verilmeli. Sen beklerken karşı taraf haber veriyor muydu, yoksa sessizlik mi vardı? 💬✨