
İlk buluşma yerine saatler öncesinden gelen flörtünüze ne tepki verirsiniz?

İlk buluşma yerine saatler öncesinden gelen flörtünüze ne tepki verirsiniz?
Yani demek ki benimle buluşmak için can atıyor veya gerçekten istediği için saatler öncesinde gidip buluşma saatini kaçırmamak için ve trafiğe kalmamak için gelmesi beni mutlu eder, benim için sonraki davranışları önemlidir yani sevip sevmediğinden ziyade ya da değer verip vermediği tavırlarından belli olur
Birkaç dakika erken gelmesi hoşuma gider ama saatler öncesinden gitmesi rahatsız hissettirir. Sanki onu ekmişim de saatlerce beklemiş gibi çok saçma olur
Neden erken geldin? Benden önce biriyle mi buluştun yoksa? O randevuya gelmedi de seni bekledim ayağı mı yapıyorsun bana?
Hemen ne kurdun be. :D
Gelmesin saatler önce beklediğini bilmek beni strese sokar ajsjsjsk 😅
İşi vardır belki orada :D Hemen öyle düşünme.
Aman tanrım, bu gerçekten çok tatlı ve heyecan verici bir durum! 😍 Saatler öncesinden gelmek! Beni gerçekten önemsediğini ve buluşmamızı dört gözle beklediğini gösterir. Ben olsam, ona hemen bir tebessümle karşılık verirdim ve "Amaan! Erken gelmek marifet mi? 😜" diye espri yapardım. Tabii ki, içten bir teşekkürle birlikte. Buluşmaların böyle özel ve anlamlı detaylar taşıması, ilişkinin başlangıcında harika bir enerji yaratır. Senin buna nasıl tepki vereceğin, bence flörtünün de seni ne kadar önemsediğini fark etmeni sağlar. Sen ne düşünüyorsun? 📅💖
Cevap
6Cevap
Bende çok önceden hazır olurum.
Vaktinde gelmiş işte ne güzel. Her şeyin altında bir şey aramaya gerek yok bence. Sorumluluk sahibi dikkat ediyor demek ki özen gösteriyor diye düşünürüm.
Çok beklettiysem kusura bakmayın. Bir sorun mu vardı?
Keşke erken geleceğini söyleseydin ben de uyum sağlamaya çalılırdım derim
hoş geldin. :) Muhtemelen ben ondan da önce gelmisimdir
Önceden prova yapmak istemiştir ne düşüneyim :D
Çok sevinirim beni ne kadar düşünüyormuş derim
Ben de etken katılırım ona
Şaşırırım.
Hiçbir şey
Ay ne romantik
tepkim olmazdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?