Yolda tanışmak isteyenlere ne tepki gösterirsiniz?

Ben genelde. Tersliyorum üstüme gelirlerse de sövüyorum küfür ediyorum gidiyorlar ama sonra kendimi kötü hissediyorum dışarı çıkmamaya çalışıyorum fazla oyuzden sokakta tanışmak bana normal gelmiyor adı üstünde sokak zihniyetlerini bilemezsin

Yolda tanışmak isteyenlere ne tepki gösterirsiniz?
Cevapla