Ailem aşırı korumacıydı, gerci hâlâ oyleler. Her işimi onlar hallettiler, nereye gitsem yanimdalardi. Bu yuzden ozguvensizim. Insanlarla iletisimimde biraz kopuk bu yuzden. Basit bir sınıfta yer değiştirme olayını bile velim yapardi, hocaya söylerdi bizim kızın yerini değiştir şu arkadasiyla otursun diye. Arkadaslarla oyun oynarken ters bir sey oldugunda annem mudahale ederdi, bana sataşan cocukla annem muhatap olurdu.
21 yasindayim hatta 22 ye gireceğim ama o kadar savunmasızım ki. Aileme bağımlıyım resmen. Küçükken o sataşmalara karsilik veren olmadigim ya da karsilik vermem engel olunduğu için bir kavgada/tartışmada kendimi savunacak, kendimi üste çıkaracak biri degilim, yapamiyorum yani bunu. Bana biri bir sey desin aptal aptal suratına bakiyorum. Hem kendimi savunmayi bilmiyorum hemde karsimdaki kırılır üzülür diyerek onun beni kırmasına da izin veriyorum.
Her işimi ailem hallettigi için bu yaşta yine ailem olmadan bir sey yapamıyorum. Basit bir sey icin aile hekimine bile kendim gidemiyorum ve bunun gibi bircok seyde sorunum var. Sanirim buna psikolojide sosyal fobi ya da bagimli kişilik bozuklugu falan diyorlar. Yani kesin tanıyı ben koyamam uzman degilim. Okudugum kadariyla söylüyorum.
Psikolojik destek alamam. Okuyorum şu an. Ilerde atamalarda ya da calistigim yerlerde psikolojik destek aldim diye sorun çıksın istemiyorum çünkü çıkabiliyormuş. Ne yapsam ozguvenli? Ne yapsam kendimi iyi ifade eden, savunabilen, kendimi ezdirmeyen biri olurum? Ne yapsam cafede, sinemada falan bile tek başıma da takılan biri olabilirim? Bu sorunlari nasıl aşabilirim?
21 yasindayim hatta 22 ye gireceğim ama o kadar savunmasızım ki. Aileme bağımlıyım resmen. Küçükken o sataşmalara karsilik veren olmadigim ya da karsilik vermem engel olunduğu için bir kavgada/tartışmada kendimi savunacak, kendimi üste çıkaracak biri degilim, yapamiyorum yani bunu. Bana biri bir sey desin aptal aptal suratına bakiyorum. Hem kendimi savunmayi bilmiyorum hemde karsimdaki kırılır üzülür diyerek onun beni kırmasına da izin veriyorum.
Her işimi ailem hallettigi için bu yaşta yine ailem olmadan bir sey yapamıyorum. Basit bir sey icin aile hekimine bile kendim gidemiyorum ve bunun gibi bircok seyde sorunum var. Sanirim buna psikolojide sosyal fobi ya da bagimli kişilik bozuklugu falan diyorlar. Yani kesin tanıyı ben koyamam uzman degilim. Okudugum kadariyla söylüyorum.
Psikolojik destek alamam. Okuyorum şu an. Ilerde atamalarda ya da calistigim yerlerde psikolojik destek aldim diye sorun çıksın istemiyorum çünkü çıkabiliyormuş. Ne yapsam ozguvenli? Ne yapsam kendimi iyi ifade eden, savunabilen, kendimi ezdirmeyen biri olurum? Ne yapsam cafede, sinemada falan bile tek başıma da takılan biri olabilirim? Bu sorunlari nasıl aşabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer