Açılmak istiyorum, baskıcı ailede nasıl bir yol izlemeliyim?

merhaba. son birkaç yıldır beni rahatsız eden, özellikle son aylarda artık içim içimi yiyen bir durumlayım. yalnızca sizlerden yardım almak istiyorum. yaklaşık 12 yaşından beri kapalıyım. o zamanlar isteyerek sanarak kapanmıştım. aile baskısıyla cok fazla olmasa da babam beni o zamanlar tatlı diliyle manipüle ederek ikna etmişti, tabi bunu aklım başıma gelince idrak ediyorum. babam ve çoğu akrabalar çok fazla baskıcıdır. insanları yargılayan, sözde dinine düşkün insanlar bilirsiniz. kendi durumuma gelecek olursam dediğim gibi özellikle son zamanlarda çok fazla açılmak istiyorum, gerçekten bu şekilde mutlu değilim, bu şekilde yaşamak istemiyorum. eğer kendi istediğimi yaparsam ailemle görüşmemel zorunda kalacağım ve şu an öyle bir ekonomik özgürlüğüm maalesef yok ve 2 küçük kardeşim var. ailemle iletişimi bitirip başka bir yerde kimsenin tanımafığı bir yerde yemi bir hayat edinsem diyorum fakat maddi manevi olarak hazır değilim. anne babama dırumu güzelce izah etsem tabiki cümlemin yarısı bile dinlenmez. kavga cıkar. babam sinirlendiğinde yalnızca karşıdakine değil etrafındakilere ve kendini fiziksel olarak zarar veriyor. dediğim gibi iletişimi koparıp baska bir yere gitsem kardeşlerimi bırakmak istemiyorum, henüz kücükler. benim kararımın ceremesini onların çekmesini, onların böyle bi baskı altında olmasını istemiyorum. gerçekten ne yapacağımı bilemez durumdayım, anlatacak şikayetlenecek fikir alacak kimse olmayınca buraya yazmaya karar verdim. umarım buraya kadar okuyup empati yapan birileri cıkar. ricam lütfen bana dine yönelmeyi vs önermeyin benim ihtiyacım olan tavsiye ailemi bu duruma nasıl hazırlayabilirim, farklı bir tavsiyesi veya basından boyle bir sey gecmis olan varsa tecrübelerini belirtmesini istiyorum. lütfen beni yargılamayın, gerçekten yaşamadan anlaşılmıyor bu tür durumlar. umarım buraya kadar okuyup bana yardım eden birileri olur.

Açılmak istiyorum, baskıcı ailede nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla