Ailemin zoruyla kapaliyim, açılmak istiyorum ne yapmalıyım?

Annem babamin zorlamasiyla kapandim lisede ama istemeden her zaman taktim. Icimde hic yok. Allahi cok seviyorum, her zmaan duami ederim. Namazimi kiliyorum. Ama bilmiyorum bana mantikli gelmiyor. Hele de birinin bunu bana zorla yaptirmasi cok kotu. Korkudan zorla bunu yaptirdilar.
Simdi acilmak istiyorum, nasil aciklarim diye de korkuyorum. Her an her sey yapar bir sey de diyebilirler beni kisitlandirabilirler. Kotu de hissediyorum böyle düşündüğüm için Allahim ne yapicam ben...
Ailemin zoruyla kapaliyim, açılmak istiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla