Bir insan sosyal olmakdan bu kadar mı korkar , sosyal fobi nasıl yenilir?

Bir insan yani ben sosyalleşmekden bu kadar mı korkar da kendini bu hale getirir , Sırf zorlukları hiç mücadele etmekden bırakır , bir insan neden işinin okulunun sevgilinin arkadaşının sosyalliğinin aktivitenin olmamasını ister de kendini bakımsız ve güçsüz bir hale getirir ben sosyal olmakdan o kadar koktum ki bu yaşıma kadar okumadım hiç işe gitmedim bir arkadaşım olmadı hiç sosyalleşmedim yaptığım tek şey bilgisayar oynamak yemek yemek milleti izlemek.. çünkü ötesini zaten kaldıramazmışım gibi geliyor.. şimdi düzelmekden bile korkuyorum zaten çok kiloluyum artık sesim ince dişlerim yok boyum kısa lise 1 terkim artık kalkmak mücadele etmek daha zor zaten sonunda o şeyleri istemiyorum ama olmadığı içinde şikayetçiyim bu hastalığın adı nedir..
Bir insan sosyal olmakdan bu kadar mı korkar , sosyal fobi nasıl yenilir?
Cevapla