Sen hiç bir şey yapmazsın ama sana biri öyle bir şey yapar ki bütün herşeyi unutur gülmeye başlarsın. Bir sözü yeter seni mutlu etmeye... "Umudumm Benimmm"#54srp
Sevdiklerim desem daha doğru olur. Sevdiklerimin arasında ailem, arkadaşlarım vs. Var onlar evet beni mutlu ediyor. Ama bazen kendime de ihtiyaç duyuyorum. Bilmiyorum bence hem insanın kendisine ihtiyacı oluyor hem de sevdiklerine, yani dengelenmesi gereken kısımlar oluyor. En büyük olarak kesin bir şey diyemem galiba ama bu iki cevabı verebilirim sanırım. Ama en çok kesinlikle insanın kendisinden gelmeli ki, etrafındaki sevinçleri alabilsin diye düşünüyorum. : ) sonuçta ilk sevilmesi gereken kişi, insanın kendisi...
Insanlar getiriyor o insanlarda sevdiğim insanlar oluyorlar değer verdiğim insanlar oluyorlar genelde onlar da ailem eşim dostum eş değil de sadece dostum aslında yani beni mutlu ediyorlar beni keyiflendiriyorlar moralim bozuk olduğunda Benim ne istediğimi neye sevineceğimi nasıl iyi nasıl mutlu olacağımı çok iyi bildikleri için verdiklikleri değerden ve sevgiden de ötürü karşılıksız olduğu için o yüzden beni ödüllendiriyorlar beni huzurlandırıyorlar mutlu oluyorum ben de iyi ki varlar teşekkürlerimi sunuyorum onlara😂🤣🤣
Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
En önemlisi kendi içimdeki enerji ve yaşama sevinci.. İnsan kendi içinde mutsuzsa onu dünya bir araya gelse mutlu edemez.. Sonrasında da ailem ve sevdiğim dostlarım tabi ki.. Gülmek keyiflidir ama beraber gülmek daha da mutluluk verici oluyor.. Hayatta her şey paylaşınca anlam kazanıyor sanırım.. Bazen biriyle en olmadık konuyla alakalı dertleşmek ve destek bulmak bile çok anlamlı ve sevindirici olabilir.. Tamamen anlık olarak hayatımıza giren insanlar bile belki de bir tebessüm bırakabiliyor yüzümüzde.. Keyifli geceler..