Her şeyi çok abartıyorum bu beni çok yıpratıyor. Nasıl kurtulabilirim bundan?

Her sözü, her olayı, kendimle ilgili bir hafif hastalığı bile çok abartıp çok anlam yüklüyorum.. Birine bir şey anlatırken hele anlamıyorsa paralanıyorum (yine anlamıyor) yaştan mı nedir hiç tahammülüm de yok.. Mesela sosyal medya da biri ile tanıştım çok kısa bir telefon görüşmesi yaptık, bir ay aralıklarla yazıştık olmadı ben ayrıldım sildim. Ama aklımdan da çıkmıyo.. Takıntı mı bu şimdi. Aşık olamam yüzyüze görüşmedik bile.. NASIL BIRAKIRIM BU HER ŞEYİ ÇOK ABARTMA HUYUMDAN? 🤔
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleniyor...
Her şeyi çok abartıyorum bu beni çok yıpratıyor. Nasıl kurtulabilirim bundan?
Cevapla