Her şeyi kafamda çok büyütüyorum. Nasıl aşabilirim bunu?

Sanki en gunahkar insan benim, dert ettiğim şeyleri büyütüyorum, mutlu olduğum mutsuz olduğum konuları büyütüyorum. Vedaları büyütüyorum. Çok duygusalım. Çok stresliyim. Küçük şeyleri kendime yakıştıramıyorum. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Her şeyi kafamda çok büyütüyorum. Nasıl aşabilirim bunu?
Cevapla