Kafamda çok fazla kuruyorum kafayı yicem bunu nasıl aşarım?

Sevgilimle 1 aydır çıkıyoruz tabi daha önceden flört tanışma dönemi oldu. Bir yanlışını yalanını görmedim bugüne kadar ama 1 2 saat yazmasin hemen kafamda kuruyorum arıyorum hesap sormaya başlıyorum. Öğrenci evinde kalıyor 4 arkadaş hepsiyle de tanıştım. Kendi fakültesine falanda götürdü elimden tutup ama neden böyle kafamda sürekli kuruyorum durup dururken ağlıyorum sinirleniyorum. Nasil aşıcam bunu?
Kafamda çok fazla kuruyorum kafayı yicem bunu nasıl aşarım?
Cevapla