Her şeyi çok fazla sorguluyorum. Bundan nasıl kurtulurum?
Hayatımdaki insanlarda zorlanıyor sürekli sorgulayıp hemen evet diyemeyişlerimden.
Hayatımdaki insanlarda zorlanıyor sürekli sorgulayıp hemen evet diyemeyişlerimden.
Sorguluyor musun yoksa detaya mı iniyorsun?
Eğer sadece sorguluyorsan bu iyi birşeydir ve felsefeci bir yapın olduğunu gösterir. Ama sorgulamaktan çok detaya iniyorsan yani detaycı biriysen bu biraz sorun demektir. Çünkü aşırı detaycılık ki kendimden biliyorum kontrol edemezsen çevresel olmasada şahsi bir çok sorun yaratır. Ama kontrol edebilirsen o zaman korkulacak bir zekaya sahipsindir :)
detaycı deilim çoğu ince ayrıntıyı fark etmem düşünmezsem😂
Sorgulamak iyidir. İnsancıl bir davranıştır son derece. :) Bence olması gereken bu. Hayat çelişkilerle dolu. E, sorgulayınca adım atamaman bittabi doğal. :)
işte sorgulayınca duruyorum hep takılı kalıyorum
Çünkü yaşadıkların hep çelişki. :) Maalesef böyle sayın gizli hanımefendi. :)
napcam bennn
Ya insan olup sorgulamaya devam edeceksin ya da sorgulamayacaksın! :) Sorgulamazsan beynini kullanmamış olursun. İradesi olan tek canlı olarak diğerlerinden farkımız kalmaz. Seçim senin. :) Mutlu olmak, pozitif olmak ve etrafa ışık saçmak istiyorsan çok sorgulama. Her bir sorgu seni daha da mutsuz eder. Çocuklara bak! Sorgulamadıklarından mutlular. :) Cezai ehliyetleri yok. :)
sorgulamadan duramıyorum
ot gibi yaşamak adeta sorgulamamak😌
bir tek onlarla iyi anlaşıyorum zaten
Hahah... :) E, kararın ne? Sorgulamak mı, sorgulamamak mı? Nereye vardın?
sorgulamaya devam da bilemiyorum😂
O zaman mutsuzluğu seçtin. :) Peki, mutsuz ol! :)
Teşekkürler
Bende senin gibiyim insanlardan dolayı yanlış olduğunu düşünüyosun bunun oysa ki sorgulamak en iyisi pişman olmamak için
amaa daralıyosun zmnla
bende de bu durum mevcut ben kendimi insanlardan soyutladım , ancak huzuru böyle yakaladım
o da çözüm değil ki soyutlayınca da gitmiyor
Cevap
10Cevap
Akışına bırak ve hayattan keyif almaya bak. Çünkü çok kısa gerçekten.
akışı gibi gitmiyor
Gider. Yeterki sen işte. 😉
Ergenlık donemınden cıkınca daha da rahatlayacaksın.
Rahat ınsan nasıl olunur onu araştır
😂😂ergenliği geçeli seneler oldu genç
Sebep ne sorgulamanın?
Ilk bu sorgulamalara hangı konulardan başladın?
herşey sebep her şey sorgulama konum olabiliyor dönemsel o an uğraşıma göre
Örnek ver
bu çok büyük bir sorundur bu şekilde hayattan zevk alma şansın yok değişmeye bak..
bu huyun başına bir iş açtığında kurtultusun
bir musibet bin nasihatten iyidir
cok kotu bir sey ya bir yere kadar guzel ama abartinca, gercekleri gorunce mutusz oluyorsun
Kurtulamassin bende senin gibiyim burcun ne
akrep
yaa sakinim aşırı üşengeç ve rahatım da
ama sorguluyorum işte sorularım bazen beni de bunaltıyor
Sorgulamak iyidir. Ama fazlası zarar.
Bende oyleyim kurtulamiyorum
😌😑
fazla meraklı soruları kafana takma kurtulursun
Sıkıntılı durum
takmamakla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar