Neden arkadaş çevresi edinemiyorum? Neden hayatım berbat ve ben şanssızım?

Beraber ev tutup yaşayan. Eğlenen kız ortamları görüyorum. Ama nedense benim hiç öyle ortamım olmadı. Bu hayatın farkına vardım varali büyüdükçe ne kadar şanssız olduğumu anladım. Ne aileden şansım var ne arkadaşım var ne eglenecegim ortam ne kafa dağıtacağım bir ortam var. Çok boş ve sıkıcı bir hayatım var. Sohbet edeceğim kafa dengi biri bile yok. Gezeceğim biri bile yok. Tabi birine ihtiyacım yok ama yalnız herşeyi yapmak bir şeyden sonra sıkıcı gelmeye başlıyor ve zevk almamaya başlıyor insan. Herşeyi tek başına yapmak. Kendimden sıkıldım artık. Neden bu kadar sanssiz biriyim. Herkes bana düşman gibi bakıyor ve kimseye bir şey yapmasam bile bana takik oluyor. Herkesin gözü üzerimde ve akrabalarım kuzenlerim bile acigimi kusurumu arıyor. İyi niyetle davrandigim ve saf gorundugum için oluyor sanırım diye düşünmeye başladım artık. Herkes kendi çıkarına göre davraniyor. Psikolojim de bozuk. Çok kez intiharı da denedim. Yani neden halen hayatım sanssilik konusunda ısrar edip devam ediyor anlamıyorum. Sürekli kendime zarar verme isteği var içimde. İyi düşünemiyorum. Aile ortamimda babam ve kardeşim hep küfür ediyor. Hep negatiflik hem kötü sözler kötü konuşmalar. Cahil konuşmalar. Usandım ve sıkıldım. Ayrı ev tutmak istiyorum ama yalnız yasasam bile belalı biri musallt olur beni yalnız gorunce komşu bile olsa kimseye güvenilmez. Kimi saf ve yalnız görseler uğraşıp dururlar. Şeytan dürtüyor çünkü onlari. Çevre ve insanlar seytanlasmis. Yanımda adam gibi tek güveneceğim birini isterdim ama insanların hiçbirine asla güvenilmez insan kendi kendine bile guvenmemrli çünkü bazen ne istediğini bile bilemezken insan ne yaptığını da bilemez. İçim o kadar dolu ki konudan konuya atladım içimde sıkıntı olan ne varsa. İçimi anlatsam kimse kaldıramaz. Kime anlatsam da umursamıyor ya zaten. Annem bile dahil. Sürekli aynı şeyler. Dua oku sabret. 5 senedir dua okuyordum asliskanlik haline geldi. Halen okuyorum ama neden böyle kalmakta ısrar ediyor ruh halim ve hayatım.. Sorun nerede
Neden arkadaş çevresi edinemiyorum? Neden hayatım berbat ve ben şanssızım?
Cevapla