Bu ara çok sinirli agresif bir şey oldum, ne yapmalıyım?

Çok gerginim regl falan demeyin 1 aydır böyleyim normalde kimseyi kaale almaz güler geçerken en ufak söze alınır sinirlenir küfür eder oldum ve küfürden nefret ederken herkese her şeye söver oldum bunu yazarken bile neden böyle oluyor diye sinirleniyorum ne yapmam lazım öneriniz ne?
Bu ara çok sinirli agresif bir şey oldum, ne yapmalıyım?
Cevapla