Moralim ciddi manada bozuk ve kafam dağılmıyor. Yapacak hiç bir şeyimde yok. Bu girdaptan çıkmam için ne önerirsiniz? ?

Hani derler ya bir girdabı içindeyim tam olarak öyle. İş hayatım iyi değil, aşk hayatım hiç olmadı zaten. Heryerden darbe yiyoruz. Bazıları bu hayatı yaşarken biz seyirci olmaya gelmişiz. Buna da şükür tabide insan takılıyor işte. Moralimi nasıl düzeltirim aaa dostlar?
Moralim ciddi manada bozuk ve kafam dağılmıyor. Yapacak hiç bir şeyimde yok. Bu girdaptan çıkmam için ne önerirsiniz? ?
Cevapla