Kalabalık ulaşım araçlarında boş koltuk arar mısın? Yoksa ayakta mı duruyorsun?

Koltuğun yüzünü gördüğümüz yok ki😂


Boş olsa bile oturmak yerine ayakta gidiyorum artık alışkanlık olmuş önceden kendime rahat bir köşe bulup dikiliyorum nasılsa 2 durak sonunda bir ihtiyar gelip tepemde dikilecek oturmaya gerek yok sjsj
İstanbul sağolsun bebek sjjs
Ben ayakta gitmeyi daha çok seviyorum. Bazen boş koltuk olduğu halde ayakta bir yere tutunup giderim. Özellikle kulaklığım varsa çok güzel oluyor. Oturunca canım sıkılıyor nedense.. 🤣
Aaa bu metrodaki ben 😂 her gün aynıyım
Ben keyif alabiliyorum en azından. 🤣
Şu an kulaklığım kayıp eğer bulursam bende keyif alıcam. 😂
Şimdilik ekranlardaki reklamları izliyorum sessizce 😁
Ulaşım aracım sadece arabam
Eyvallah reis
İstanbul da arardım 🤣
Evet başka şehirdeyim. İstanbul çok yorucu ve trafik🤣😅
😀😀
Cevap
13Cevap
Arasan ne fayda. Şehirlerarası yolculukta boş yer aramak hazine aramak gibi bir şey. Şansın varsa bulursun. 😬😬
Koltukta oturmak da dert gelen geçen sanki malına oturmuşum gibi bakıyor jdjd neymiş gençmişiz yav teyze 3 durak gidiyorsun sen ben 30 durak yav insaff
Şu ortamda ayakta duramam ben, nasıl kitap okuyorlar🙄
Mutlak oturacak yer bulurum ben 😅hemen yer verirler.
Gideceğim yer uzunsa evet boş koltuk ararım. Ama yakın mesafe ise gerek yoktur.
Boş koltuk aramam o kadar. Dışarıdan görürsem fazla boş koltuk otururum. Yoksa ayakta gitmeye talim.
Genelde kullanmıyorum, kullanırsam bebek arabaları için ayrılmış bölümleri arıyor gözüm ama maalesef hep dolu oluyor oralarda 🤷♀️
Tabi bizim milletimiz de lütfedip yer vermezler öyle bir ahlaka sahibiz
Uzun sürecekse genelde oturma sırasına girip boş metrobus bekliyorum. Cam kenarı seçiyorum özellikle ki kimse kaldırmasın diye. Evet boş koltuk ararım. Çünkü neden aramayım herkes gibi benim de hakkım toplu taşımalarda koltuklara oturmak.
Cokkkk uzun zaman oldu toplu taşımaya binmeyeli ama yorgun degilsem genelde oturmam. Hele de yanımda birisi varsa ayaküstü sohbet etmek daha keyifli.
Cok uzun zaman oldu kullanmayali ama farketmez yinede asiri kalabalıkta oturmayı tercih ederim nedeni belli..
Elbetteli ararım. Çok sık otobüse binmesem de binmeden önce dışarıdan bi göz atarım. Eğer yer görmemişsen binmediğim zaman çok olmuştur.
Ayakta giderim illa boş yer bulayımda oturayım derdim yok
Özellikle çok fazla dolu olmamasına dikkat etmekle birlikte bol koltukta ararım tabi ki :)
Genelde binmem binsemde ayakta gitmeyi tercih ederim
oturdugum yerde sıkışacak hissine kapılırsam ayakta dururum
Rahatıma düşkünümdür ben 😑oturmam lazım
Yaşadığım şehir küçük olduğundan genelde yayan giderim.
Asla kafa yormam çünkü sonuç ortada asla bulamazsın 😅
Oturacak yer varsa otururum yoksa allahtan vahiy inmesini beklemem ayakta dururum
Boş görünüyosa direk bakarım dolu ise önce düzgün bi yerde dururum ardından bakarım.
Eğer gideceğim yer çok uzaksa ararim
Koltuk mutlaka olmalı oturmayı severim
Yok ya ayakta giderim genelde
Binmem 😅
Ee tabi ayakta gitmeyi hiç sevmem
ararım tabi🌺👼💭💫
Cam kenarı ve olacak
insan yoruluyor
Binmiyorsak? 😂
Doğru tahmin 😂
Kullanıyoruz arada öyle şeyler 😂
Genelde ayakta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?