Minibüs veya metro gibi ulaşım araçlarında yer verir misiniz yoksa oturur musunuz. ?

Şöyle bir olay yaşadım. Maçtan dönüşte minibüse bindim ve çok yorgundum. Bindiğim de minibüs boştu sonra neyse arka sırada iki Suriyeli sohbet edip canım saçma gülüyordu. Aldırış etmedim. Minibüs dolmaya başladı. Sonra yer bulamayanlar oldu ve ayakta kaldılar. Em başta genç erkekler bindiği için geneli yaşıtım o yüzden yer vermedim. Neyse 2-3 bayan bindi ve ataktaydılar bende birine yer verdim. 2 si ayakta be biri genç bir kızdı. Bu Suriyeliler yiyecek gibi baktılar. Birde kalkıp yer vermeyince bende sinirlendim bağırdım. Ses edemediler o ortam da. Ama sinir olduğum kısım yer vermemesinden öte genç kız görünce ağzı sulanmış gibi bakmaları oldu. Zorla kaldırdım. Sonra indiler zaten. Normalde böyle olaylarda ya sanır çeker dururum. Ama benim de ablam yeğenim var. Böyle durumlarda kendimi pek tutamıyorum.

Minibüs veya metro gibi ulaşım araçlarında yer verir misiniz yoksa oturur musunuz. ?
Cevapla