
Uzun yolculuklarda biletinizi nerden alırsınız? Cam kenarı, koridor, ön taraf, kapı karşısı vb.

Uzun yolculuklarda biletinizi nerden alırsınız? Cam kenarı, koridor, ön taraf, kapı karşısı vb.
Uzun yıllardır otobüs yolculuğu yapmıyorum. Ama eskiden üniversite zamanında bilet alırken otobüsün modelini sorardım. Bilet satan tuhaf bakardı ama mercedes o304 otobüste 24, o403 otobüste 20 numaralı koltuk, arka kapının hemen önüne denk gelirdi. Yani otobüs kalktıktan sonra koltuğumu geriye doğru baya yaptırıyordum. Arkam merdiven boşluğu olduğu için kimse rahatsız olmazdı 🤭
eğer çift kişi gideceksek orta kapı var ya otobüsün ortasından açılan:D onun bir ön koltuğunu alırım genelde. çünkü arkam boş olur koltuk hep yatay pozisyondadır gece gündüz. öndeki yatırsa bile dert değil arkam dolu olmasın yeterli. tek gidiyorsam da mutlaka tekli koltukların ya en önünden ya da en arkasından alırım
Bak bak neler düşünülmüş 😂
Ayy tabii ki cam kenarı yaaa özledim böyle otobüs yolculuğunu.
Hemen bilet ayarlayalım sana 😂
Ayarla İzmir e gidişim olsun da dönüşüm olmasın ajsjsjdkdkfkflflglglglglflf
Ana izmirli misin sen
Yooo ama hatırın için olurum hahshsjdjdjdjd
Hahaha neden İzmir o zaman 😂
Ege nin güzide ve metropol bir şehri ondan mütevellit ajsjdkfkflflflg
Doğru tercih o zaman seni takdir ettim 😂
Bi teşekkür daha ediyorum diğer teşekkürü de borç bilirim ajajsjdjdjfkfkgjg 🌸🥳
Kesinlikle arka olmaz😄ön taraf ya da cam kenari tercihim
Ön ve cam verelim sana 😇
Olurr😇
Cevap
24Cevap
Uzun dediğine göre bu bi' otobüs falan olmalı:)))
Ama farketmez...
Cam kenarından alırsın; bulutları, gökyüzünü, yıldızları, yağmur tanelerini, güneş ışıldamalarını, arabaları, uzun ovaları, vadileri, fabrikaları, dükkanları izlersin; biraz telefonunda takılır, biraz da koltuktaki ekranı kurcalarsın; yolculuk biter.
Genelde hep aynı numarayı alırım. Seçimim tekli koltuk, kapıya yakın olmayan ön sıraların ortaları olur :d
Ve arada camdan bakarım, arada oyun oynarım, arada kitap okurum vs vs ...
En keyifli yer ya bende aynı yerlerdeyim 😇
Aynen öyle oluyor, iyi yapıyorsun 😊
Aklın yolu bir 😂
Kesinlikle 😅
En arka cam kenarı..
Herkesten her şeyden uzak 😂
Onceden cam kenari severdim. Artik o kadar fark etmiyor.
Seni hayata ne küstürdü bu kadar 🤔
Kusmekten degil:) cam kenarinda olmasam da disariyi gorebiliyorum sonucta.
Daha iyimser bakmaya başlamışsın bence güzel bu 😇
😊
Cam kenariii tabikiiii , diger türlü midem bulanıyor
İşte ben 😂
Opsiyonel değil bu zorunlu 😂
Orta kapının karşısının bir önü tekli koltuk 🥲 ikiliye mecbursam cam kenarı, yine ortalarda
Niye gözyaşı düştü 😇
Mutlu emojiler seç kendine 😂
Bak haklısın düşünemedim 😇
Hep mutluluktan ağlayacak kadar mutlu hayat geçirmen dileğiyle 😇
🙏🙏
Otobüsle yolculuk yapmam, uçakta da genelde acil çıkış tercih ederim rahat etmek için.
Onu da soracağız 😂
Cam kenarı tekli koltuk olmazsa yolculuk molculuk yapmıyorum😅
Tekli koltuk varmida
Denk gelcekmi o var tek kisi cok insan var binen karman çorman
Durun yerinizde ben aldım orayı 😂😂
@MrConfused yaa sen nereden çıktınn o koltuk benimm😂
Haydaaa neyse centilmen adamım ben 😂😂
Eskiden orta kısım , bayan yanı cam kenarı alırdım
Tek kişilik almaya çalışıyorum. Ama 2'li koltuklar varsa cam kenarı.
Şehirlerarası yolculukta ben genellikle cam kenarı ve tek koltuk seviyorum.
benim kullanmadığım araçta farketmiyor. direk uyku basıyor zaten
Kaçıncı sırada olduğunun önemi yok ama cam kenarı tercihim..
Çok nadiren otobüs yolculuğu yaptığım için koltuk seçimine çok önem vermiyorum.
Genelde sağ taraf tekli koltuk ya da sol taraf tekli koltuk cam kenarı
Cam kenarı tabiki bayılırım yoksa orada ben 😄
En ön olsun manzaralı giderim
Sana tekli de veririz 😇
Arka teker ve koridor olmasın kâfi.
Motora da yakın olmasın sıcak olur 😇
Cam kenari ve en arka koltuk
Koltuk yatmaz kız 😇
Yatmaz ama arkasi sessiz sakin oluyor oksuren aksiran bebek sesi cok gelmiyor
Yine mi mantıklısın sen 😇
Kahretmesin😀😀
Yanima kimseyi istemem huylanirim
Niye huylandın yahu
Iste insan istemiom
Hepinizden nefret ediyorum 😂
👏🏼👏🏼👍💃
Tek kişilik koltuklar
Tek kişilik cam kenarı.
Genellikle cam kenarı en ön veya ikinci sıra olur.
Cam kenarı oturmayı severim
Cam kenarı her zamanki tercihim.
+1'ler tam olarak bana göre.
Cam kenarı veya kapıya yakın bir koltuk
Ben cam kenarı alıyorum
en ön yolu izlemeyi severim
Çok tehlikeli ama 1-2 ya da 3-4 numara
tek kişilik koltuk kimseyi çekemem
Mümkünse en ön ve tekli koltuk
En ön taraf cam kenarı. Mümkünse tek kişilik 😂😂
En ön taraf veya en arka taraf
15 numara cam kenarı sağ taraf
em soldaki koltuk
daim bnmdir
Cam kenarı mümkünse tek kişilik
Şöförün arkası güzel bence
2+1 den 1 olan
Hiç fark etmiyor bana ya
Ortaları seviyorum
Soğuk olmaz mı be
Yok ya olmuyor, ayrıca tekli koltuk favorim
muavin koltuğu
Ön sıralardan, cam kenarı olur..
Sağ taraf orta kapının 2 sıra önü ve cam kenarı
En ön veya ortalarda koridor
Cam kenarı tekli koltuk

Görüldüğü gibi
Arka taraf cam kenarlarini tercih ederim
Cam kenarı 😃😃
Cam kenarı slay
Cam kenarı
cam kenarı 1 numara
Şoför arkası
cam kenarı, on
Cam kenarı
cam kenari
Cam kenarı
Sağ cam kenarı
Orta kapının önündeki
Camm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?