Hayatımda kimse yok ailem dışında. Ben nasıl sosyalleşeceğim?

Hayatimda kimse yok. Olmasini da pek dusunmuyorum su sira. (Genel olarak) neyse sorum su: hayatimda kimse yok ve neler yapacagimi nasil sosyallesecegimi bilemiyorum. Neler yapmam gerek?
Hayatımda kimse yok ailem dışında. Ben nasıl sosyalleşeceğim?
Cevapla