Sosyalleşmek istiyorum ama pek çevrem ya da arkadaşım yok nasıl yapabilirim?

Bulunduğum bölgede kütüphane , kurs vs. yok. Biraz uzakda kültür merkezi var. Buraya gittim ama herkes kendi halinde kimi kitap okuyor , kimi kursa gidiyor. Yani pek sohbet edecek bir ortam yok. Liseden arkadaşlarım farkli şehirlere gitti ne arıyorlar ne soruyorlar onlardan yana da şansım yok ve ben açıktan okuyorum bu nedenle buluşabilecegim bir şeyler paylaşacağim hiç arkadaşım yok. Bunu nasıl cozebilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Bahsettiğim kültür merkezi dışında pek bir alternatifim yok. Kendimde çekinen birisi olduğum için iletişim konusunda zorluk çekebiliyorum.
Sosyalleşmek istiyorum ama pek çevrem ya da arkadaşım yok nasıl yapabilirim?
Cevapla