Sosyalleşecek çevrem yok, nasıl sosyalleşebilirim?

Arkadaşlarım var ama pek takılmıyorum onlarla sigara içki içiyorlar kokusu da beni rahatsız ediyor üstüme siniyor bide kokusu bide kız futbol muhabbeti filan yapıyorlar beni sarmıyor. Kafa dengi çevre bulamadım hep yalnız takılıyorum bende kafa dengi arkadaşlarım olsun gezelim eğlenelim istiyorum ama yok bulamıyorum. Kurslara gitmiştim kendimi geliştirmek için orada da bulamadım, cafeye gidiyorum tek başıma oturuyorum herkesin arkadaşı veya sevgilisi vs. var ben ise tek başımayım. Böyle görünce bende çok üzülüyorum :( Napabilirim?

Sosyalleşecek çevrem yok, nasıl sosyalleşebilirim?
Cevapla