Boyum kısa olduğu için kendimden nefret ediyorum haklı mıyım sizce?

Yaşıtlarıma göre boyum çok kısa dershaneye gidiyorum en kısa erkek benim iğrenç
Boyum kısa olduğu için kendimden nefret ediyorum haklı mıyım sizce?
Cevapla