Boyum kısa olduğu için kendimden nefret ediyorum haklı mıyım bu normal mi?

Kısa boylu erkek olmak çok kötü çok
Boyum kısa olduğu için kendimden nefret ediyorum haklı mıyım bu normal mi?
Cevapla