Boyum kısa olduğu için kendimden nefret etmeye başladım. Deliriyor muyum?

Sağlıklı düşünemiyorum ve iyice aptallasmaya başladım. Sebebi Twitter'da gördüğüm bir sürü boy ile ilgili twitlerin olması. Bunu sizde yaptıysanız eğer, kendimi iyi hissetmiyorum. Eğer amacınız bizi kafayı yedirmek falansa başardınız. En azından 1 kişiyi delirtmeyi başardınız. Metrobüste bakışacak mutlaka kız bulurdum, arkadaşlarım falan da olurdu ama özgüvenim o kadar kırıldı ki kız kesmeye bile özgüvenim kalmadı. Arkadaş çevrem inanılmaz azaldı. 1 senede asosyalin teki oldum. Kız görünce kafamı yere egiyorum yobaz Araplar gibi. Derslerim de inanılmaz düştü. İlk dönem 3.50 olan ortalamam varken ikinci dönem 4 dersten birden kaldım. Resmen kendimden utanıyorum. İşin kötü yanı nasıl çözeceğim hakkında en ufak fikrim bile yok. Böyle bir şey yaşayıp tedavi olabilen var mı acaba? Şişmanlık olur, ne bilim başka bişey olur. Çözüm yolu istiyorum. Kafayi gerçekten yedim çünkü ve bu şekilde hayatımi sağlıklı şekilde devam ettirebileceğimi düşünmüyorum. Bana yardım edebilecek varsa çok mutlu olurum.
Boyum kısa olduğu için kendimden nefret etmeye başladım. Deliriyor muyum?
Cevapla