Boyum kısa tipim kötü olduğu için kendimden nefret ediyorum haklı mıyım?

Tipim kötü boyumda 173 174 bu halde ne ben kendimi severim nede bir başkası sevgili işlerini unut zaten hiçbir kız kısa boylu erkeği istemez nefret ediyorum boyumdan 185 190 olmak varken 173 nedir abi
Boyum kısa tipim kötü olduğu için kendimden nefret ediyorum haklı mıyım?
Cevapla